Gå til innhold

Hvor ofte er du med venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 9ce3a...2b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymous poster hash: 9ce3a...2b1

Nå er jeg i permisjon, og har ikke hatt tid til venninner på noen uker. Eller dvs, når jeg kan har ikke de kunnet osv.. så, 3 uker faktisk! Håper det bedres etterhvert. Har ikke så mange venner da. 

Anonymous poster hash: 559a0...83b

Skrevet

Tja, varierer litt, men stort sett ganske ofte.

Noen er naboer, og kommer kjapt innom på et-kvarters-kaffe her og der, noen tar ei treningsøkt med meg plutselig, andre spiser middag med oss, altså hele familiene, noen treffer jeg for et glass vin ute, og noen tar jeg turen innom med barna.

Vi har fire unger og mye jobb begge to når jeg ikke er i permisjon, så normalt sett kjøres den sosiale biten sjelden som cafe-besøk, men kombineres med ting som må gjøres, som trening, middag, kjappe turer innom. Og en og annen tur ut i helgene.

Vi har et stort nettverk og mange venner - og det er ikke lett å treffe alle så ofte som man ønsker.

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke :P

Jeg snakker med en nabo veldig ofte i trappa eller ute på lekeplassen her vi bor i blokka. Ungene våre er bestevenner så det blir jo selvfølgelig veldig mye prat mellom oss siden ungene er stortsett sammen hver dag :)

Ellers er jeg kanskje en gang i mnd ca sammen med ei anna dame. Noen ganger flere og andre ganger sjeldnere.

Dette er mye sosial kontakt for meg ettersom jeg "aldri" i voksen alder har hatt venner :)

Anonymous poster hash: f0e88...626
Skrevet

Etter at jeg flytta har jeg hatt venninnebesøk omtrent hver dag :o kjempe koselig og er veldig glad for at ting har blitt som de har blitt :D

Skrevet

Nå som jeg og ei venninne er i permisjon samtidig treffes vi veldig ofte, i snitt annenhver dag. Fikk txt av henne i dag om hun kunne komme en tur i morgen, det var så lenge siden vi hadde sett hverandre og ungene nå, mente hun. Snart en hel uke siden pga skoleferien som var 😝 foruten henne, så prøver jeg å treffe en eller annen venninne minst 1 gang i uka. Snakker med dem oftere.

Skrevet

aldri...har aldri besøk...

Anonymous poster hash: a06de...d0b
Skrevet

Har ingen venninner. Noen ganger i året er vi med venner av min mann. Ellers er jeg bare hjemme sammen med mannen eller hos min mor. Litt kjedelig å ikke ha venner, men jeg er blitt vant til det. Er veldig sjenert.

Anonymous poster hash: 936b6...a2c
Skrevet

Har venninner i flere "lag", så vi treffes ofte.

Håndballvennene, vi treffes ofte og ser på elitejentene spille kamp og andre kamper. Kanskje 1-2 gng i uka.

Så er det en annen vennegjeng vi treffes ca 1-2 gng i uka.

Så er det venner gjennom jobben, vi treffes kanskje 1 gng i uka.

I tillegg er det barndomsvenner og andre venner kanskje ca hver 14.dag!

Og venner jeg har truffet i voksen alder ca hver 14. Dag.

Nabovennina ca 3 dgr i uken.

Bestevenninna mi ca 2-3 gng i uken.

Andre venner fra hitti og fritti ca par gng i mnd.

Det høres veldig mye ut, men veldig mange av oss jobber turnus så vi treffes når ungene er på skolen. Hjemme hos hverandre, på kafe, ute og trener sammen.

Vi treffes også masse med barna og er mye sammen.

Ellers kommer venninner hjem et par kvelder i uka.. Da tenner vi lys og skravler i timesvis😜😀

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver innlegg nr 9.Jeg har det også sånn.

Anonymous poster hash: 005df...f43
Skrevet

Tja iallefal hver uke. Er mye med venner egentlig. Både venner med barn der barna er med. Venninne mine som jeg møter alene. Og felles venner vi møter som par mannen og jeg. Blir en fest ca hver 14 dag og treff utover det.

Skrevet

aldri etter at jeg fikk barn nr to, har ikke tid eller ork

Anonymous poster hash: 4aaee...3f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...