Gå til innhold

iPod og garanti uten kvittering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en iPod air wifi av ei som vant den i en konkurranse. Den er uåpnet, så den er fortsatt pakket inn i plastikk, derfor har hun heller ikke kjøpskvittering. Så da lurer jeg på hvordan det stiller seg med garanti og lignende? Hvilke rettigheter har jeg dersom jeg kjøper den og det skulle bli nødvendig med reparasjon og lignende? Er det nok å bare registrere meg via serienummeret når jeg åpner den, eller kan det holde med at hun lager en kvittering til meg? 

Er det noen med mer innsikt i dette enn meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke noen kjøpsgaranti når den ikke er kjøpt. Skulle det bli nødvendig med reparasjon tar du den med til Eplehuset. 

Anonymous poster hash: 3623c...cd5
Skrevet

Takk. Jeg får litt motstridende svar av ulike kanter, så det er vel best å kjøpe den av en forhandler. Så slipper jeg å spare meg til fant ;)

Skrevet

Jeg fikk en Iphone kjøpt i utlandet til jul et år. Det viste seg å være noe feil med denne, og da var det ikke bare å ta fly til butikken den var kjøpt heller;) Ikke noe problem å gå til Eplehuset og få byttet den. Det gikk visst på garantien fra Apple.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...