Mamma2013.2015 Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Siste menstruasjon var fra 24 sept til 27/28 sept. Min fruktbare periode var da fra 4-7 pluss/minus. Kan jeg ha symptomer på graviditet allerede? Forventet mens er 21 eller 22 oktober. Ifølge appen jeg bruker. Har ilinger neover rompa. Å rar i magen. hadde ilinger mmd førstemann også.
Spire nr3 i magen=) Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Klart det er mulig. Sterke tidlige symptomer har jeg hatt selv. Det var forrige svangerskap. Jeg tok en hjennetest da det var 13 dager siden jeg hadde ubeskyttet sex med mannen min og det slo ut positiv med engang, da var det fortsatt 2 uker til neste mens.. Årsaken til de sterke symptomene var at jeg var gravid med tvillinger. Da kan symptomene komme raskt og sterkt;-) så prøv å ta en test, mulig du burde vente en uke da.;-) men ikke digital test da den ikke er like sensitiv.
Mamma2013.2015 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2014 Takk for svar! Er vell jeg som leter etter symtomer. Redd for å bli skuffet jeg! Har bestilt tester. Håper de kommer i posten idag;) men jeg er litt usikker på første dag i menstruasjonen også. Å har ikke peiling på når EL var.. så jeg er spent ;-) Jeg er selv tvilling hihi.
Spire nr3 i magen=) Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Ja da er det jo vel en ekstra sjanse for at du bærer på det;-) ellers så er drt jp veldig vanlig å bli på veg med 2 men at bare en klarer seg. Jeg mistet den ene etter 6-7 uker. :-/ Masse lykke til med testingen;-) håper på oppdattering her;-)
Mamma2013.2015 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2014 Ja. Ei venninne av meg gjorde det samme ;-( Skal få oppdatering den dagen jeg har testet. Jeg tviler på at jeg er gravid. Men jeg er skikkelig uggen å rar... så et lite håp øyner jeg enda.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Klart det er mulig. Sterke tidlige symptomer har jeg hatt selv. Det var forrige svangerskap. Jeg tok en hjennetest da det var 13 dager siden jeg hadde ubeskyttet sex med mannen min og det slo ut positiv med engang, da var det fortsatt 2 uker til neste mens.. Årsaken til de sterke symptomene var at jeg var gravid med tvillinger. Da kan symptomene komme raskt og sterkt;-) så prøv å ta en test, mulig du burde vente en uke da.;-) men ikke digital test da den ikke er like sensitiv. Dette hørtes rart ut ! 13 dager etter el testet du positivt ( normalt ) og da var det fortsatt 14(!) dager til forventet mens? Det er vel litt lenge? Har du en lutealfase på 4 uker ? Trodde de fleste hadde ca 14 dager mellom el og mens jeg , og da er det ikke så uvanlig å teste positivt dagen før forventet mens:) Anonymous poster hash: ac5dd...13d
Spire nr3 i magen=) Skrevet 14. oktober 2014 #7 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg skrev at det var 13 dager etter jeg hadde sex. Som jeg hadde rett etter endt mens. Så jeg må ha hatt eggløsning tidlig den mnd for for at dette skal gå opp ja. Kan fortelle deg at jeg stusset selv også. Men den dagen jeg hadde sex var den eneste på ca 2 mnd før og til etter jeg testet positivt. Jeg har en syklus på 30 dager. Og for å slippe spm om sexlivet mitt så sier jeg ifra med engang at det ikke er vanlig med så lang tid mellom aktene, men vi holdt på med oppussing, hadde familie på besøk og jeg var bortreist. (Ikke samtidig da, men ila den "død" perioden;-)) Hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå