Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 De som bor over oss har fuglemat på hele verandaen sin, og fuglene skiter ned hele verandaen vår. Kan jeg si fra? Er jo ikke mot at man mater fugler, men er veldig irriterende. Anonymous poster hash: 05263...d25
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 De som bor over oss har fuglemat på hele verandaen sin, og fuglene skiter ned hele verandaen vår. Kan jeg si fra? Er jo ikke mot at man mater fugler, men er veldig irriterende. Anonymous poster hash: 05263...d25 Selvfølgelig kan du si fra! De har sikkert bare vært ubetenksomme. Ikke kjekt med griseriet på verandaen. Si det på en fin måte, så ordner det seg sikkert Anonymous poster hash: d41dc...638
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Men tror de er veldig opptatt av fugler, har sett at de har sånn kart over fugleraser på veggen osv Anonymous poster hash: 05263...d25
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Hvis du bor i borettslag har dere ikke egne regler? Alle steder jeg har bodd der vi bor over hverandre har fuglemating vært forbudt pga nedgrising av balkonger under. Anonymous poster hash: 0f119...24c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Er de så fugleinteressert, så kan de vel gå ut i naturen? Er regler i borettslag. Er jo ikke lov å banke tepper, så fuglemating er nok heller ikke lov. Si i fra du. Anonymous poster hash: 9374e...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå