Gå til innhold

Fuglematende naboer


Anbefalte innlegg

Skrevet

De som bor over oss har fuglemat på hele verandaen sin, og fuglene skiter ned hele verandaen vår. Kan jeg si fra? Er jo ikke mot at man mater fugler, men er veldig irriterende.

 

Anonymous poster hash: 05263...d25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som bor over oss har fuglemat på hele verandaen sin, og fuglene skiter ned hele verandaen vår. Kan jeg si fra? Er jo ikke mot at man mater fugler, men er veldig irriterende.

 

Anonymous poster hash: 05263...d25

Selvfølgelig kan du si fra! De har sikkert bare vært ubetenksomme. Ikke kjekt med griseriet på verandaen. Si det på en fin måte, så ordner det seg sikkert :)

 

Anonymous poster hash: d41dc...638

Skrevet

Men tror de er veldig opptatt av fugler, har sett at de har sånn kart over fugleraser på veggen osv

 

Anonymous poster hash: 05263...d25

Skrevet

Hvis du bor i borettslag har dere ikke egne regler?

Alle steder jeg har bodd der vi bor over hverandre har fuglemating vært forbudt pga nedgrising av balkonger under.

 

Anonymous poster hash: 0f119...24c

Skrevet

Er de så fugleinteressert, så kan de vel gå ut i naturen?

Er regler i borettslag. Er jo ikke lov å banke tepper, så fuglemating er nok heller ikke lov. Si i fra du.



Anonymous poster hash: 9374e...e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...