Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg blør bittelitt og er litt usikker på om jeg skal tenke noe på det? Det er som sagt lite blod, bare noen dråper. Jeg har ingen smerter, ingen regelmessige kynnere og har kjent liv. Men så er det den lille tvilen, det er jo litt blod.. Anonymous poster hash: 0aa36...7e2
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg ville ringt legen. Bedre med en ekstra sjekk. Eller ringer man direkte til føden når man har kommet så langt? Kan jo bare være en liten rift hvis dere har hatt sex, men kan også være tegn på blant annet modning. Ville fått det sjekket. Om ikke annet så slipper du å bekymre deg. Anonymous poster hash: fd186...c55
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Er det friskt blod slik at det f.eks er fra en rift eller noe sånt? Uansett burde du ta deg en tur til legen/føden. Jeg fikk noen dråper blod på papiret i uke 29, fortalte det til mannen og han mente jeg burde ringe føden. Jeg gjorde nå det selv om jeg ikke trodde det var så nøye, jeg trodde det stammet fra utsiden. Inn på føden måtte jeg, innvendig UL og vips.. Da gikk det slag i slag gitt, med lungemodningssprøyter, innleggelse og riehemmende drypp. Viste seg at fødselen var i gang og det var flaks at vi kom oss til sykehuset i tide! Klarte å stoppe fødselen og barnet ble født til termin. Så, en sjekk for mye er nå bedre enn en sjekk for lite.. Anonymous poster hash: 641a9...7d8
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Få en sjekk. Trenger ikke være noe. Slimhinnene er skjøre i graviditeten. Men, man bør alltid ta det på alvor. Anonymous poster hash: ec637...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå