Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg blir snart gal! Babyen min på 4 måneder sover ikke om natta. Hun sover strekk på maks 2 timer før hun våkner igjen. Ofte sover hun bare en halvtime/time før hun våkner. Når hun våkner er pupp det eneste som funker. Og det eneste hun vil er å bruke meg som smokk og ligge i armene mine. Flytter jeg på henne er hun plutSelig lys våken og begynner å smile og snakke. Men jeg kan jo ikke sove sittende med henne i armene hele natta. Jeg går snart fra forstanden. Har noen tips å komme med før det rakner for meg? Anonymous poster hash: 1333d...2de
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Samsoving og pupping om natten Anonymous poster hash: dcfa7...00c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Men hun vil ikke ligge flatt... Hun blir så tett i nesa i løpet av natta (har prøvd alt. Melk og saltvann i nesa, nesesuger ++) at hun ikke klarer å suge om hun ikke ligger i armene mine. Så da våkner hun jo også:/ Anonymous poster hash: 1333d...2de
Chl85 Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Har du prøvd å bare la henne ligge å skravle for seg selv? Min er 4 mnd og etter at jeg har gitt mat, vil hun gjerne være sosial. Jeg legger henne i krybba ved siden av senga og lar henne ligge å pludre for seg selv. Når det er natt blir det ikke noe ekstra service. Etter å ha gitt smokken til henne noen ganger så sovner hun etterhvert. Må bare være tålmodig Kan jo prøve?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Min var også sånn. Jeg aksepterte bare at han var sånn, ammet, samsov og koste. Det går tidsnok over! Anonymous poster hash: 4a7bd...0a8
Kyllingbein Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Samsoving var det som måtte til her. Det er for en så liten periode og det var veldig koselig synes jeg 😊
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #7 Skrevet 14. oktober 2014 Vil hun ikke ligge på rygg, ville jeg dratt til kiropraktor ol. Kan tyde på låsninger... Anonymous poster hash: dcfa7...00c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå