Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Høres teit ut men føler meg slik. Føler jeg har forandret meg mye det siste året. Irritert, sur, små hissig, stortsett hver dag. Aner ikke hvorfor eller hva som skjer.. Før kalte folk meg 'solstrålen' og jeg likte folk og var glad og fornøyd konstant! Nå irriterer mange meg og jeg er veldig irritabel. Wtf? Jeg vet ikke hvorfor, og jeg ønsker ikke å være slik.! Hva skjer med meg?! Råd? Erfaringer? Anonymous poster hash: 9402b...246
Gjest Antarctica Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Hormoner? Sjekk om du er forstyrra der, el har sterk pms. Søvn! Viktig.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Hormoner? Sjekk om du er forstyrra der, el har sterk pms. Søvn! Viktig. Hvordan sjekker jeg dette?? Takk for svar forresten Har vært lite søvn i 10 mnd pga at jeg har hatt en liten baby å ta meg av. Siste uken har barnefaren begynt å ha barnet på natten, og jeg er trøttere nå enn noen gang. Men tror ikke søvnen er årsaken til at jeg har endret meg så drastisk. Må få gjort noe før jeg blir en riktig grinebiter. Anonymous poster hash: 9402b...246
Gjest Antarctica Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Legen tar blodprøver av deg. Sjekk jernlagre og folsyre også!
Gjest Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 .... og kanskje sjekke deg for stoffskiftesykdommer, både høyt som lavt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå