Gå til innhold

Alle fort! Kryss fingrene for meg :) xxxxxx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå eller aldri! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KRYSSER

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Krysser alt jeg har!! 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Ka då? :)

Krysser fingra uansett. :)

Skrevet

Åååååå dere hjalp, men det blir ikke avklart 100% før i morgen tidlig.. Kryss videre så mannen sier JA! :kaklehone:

Skrevet

Jeg krysser! Antar det handler om en firbeint :)

Skrevet

Ja og nå er dommen bare minutter i fra meg.. Bare taxien kommer og henter lillebror så jeg kan ringe mannen :D

Skrevet

Mannen sa ja!! :) Så nå mangler bare flere bilder av den lille bulten og litt praktiske ting i forbindelse med henting denne eller neste helg. Håper faktisk på neste siden vi har travelt denne helga..

Gleder meg som bare juling :D

Skrevet

Har nå vært å kjøpt et valpebånd og ja bæsjeposer.. Det må til. Men nå må jeg gå å begynne å male gangen. Blir lite praktisk med å male med en valp mellom beina :P

Skrevet

Hihi nei da kan det fort blir masse små, søte potespor i resten av huset :D

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Det er nesten så jeg slår et slag for ny interiørtrend; potespor i random mønster kun laget på lykke og fromme:)

Og ikke minst gratulerer så mye!!!!

Skrevet

Det er nesten så jeg slår et slag for ny interiørtrend; potespor i random mønster kun laget på lykke og fromme:)

Det er nå sikkert finere enn en sofa druknet i puter og grått på grått på grått. ;)

Skrevet

Gratulerer med vovve, Moota! :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Det er nå sikkert finere enn en sofa druknet i puter og grått på grått på grått. ;)

Vel kan jo ha putekrig:)

Vi snakker en mulig kunstner ide her - dette kan vi bli rike på!! Art by puppy - kan se det for meg nå! Og ikke minst det er jo limited edition siden valp ikke er valp for evig:)

Skrevet

Jeg likte ideen :D  Tenk å ha søte små svarte poter oppover veggen i trappene i gangen.. Oppå den aldeles nydelige lyse lillafargen jeg valgte helt på random måfå i dag i butikken :o

Har nå malt nesten hele gangen oppe x2 minus noe pottel bak rekkverket i trappene og en halvvegg over trappene. Gleder meg til det i morgen når jeg har kjøpt mer maling!! (eller ikke).

Men det blir stas når mannen kommer hjem og ikke aner at jeg i det hele tatt har malt :)

Skrevet

Oppdrag utført faktisk!! :)

Jeg har malt hele gangen oppe x2 + tørket opp griset etter meg og satt penslene i vann :D

Jeg håper det blir valpehenting på fredag :) :) ♡

Skrevet

Så koselig :) :) Det er så stas (og litt slitsomt) med en liten valp i huset! Og slapp av, potemerkene kommer nok ;) Art by puppy, ja. Vi har noen sånne enda, til tross for at vi ikke har hatt hund på tre år ;)  

Godt jobba med gangen :) Forandring fryder! 

Skrevet

Ja valp og hund er nokså stridt :)   Har hatt før og vet at sove det kan jeg gjøre når hunden blir stor :P

Forandring fryder, og en gang som har stått påbegynt i flere år, og nå bare mangler og legge gulv som ligger på kottet og få på plass lister er enda bedre :D

Nå skal jeg snart ut å prøve å få tak i bur, det er vel sånn sett nesten det eneste som mangler før vi kan ta ut og hente valp i natt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...