moota m storebror&lillebror Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Det er nå eller aldri!
*Miss Marple* Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 KRYSSER XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ms.Pond Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Krysser alt jeg har!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2014 Åååååå dere hjalp, men det blir ikke avklart 100% før i morgen tidlig.. Kryss videre så mannen sier JA!
Iiiiik Skrevet 13. oktober 2014 #8 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg krysser! Antar det handler om en firbeint
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2014 Ja og nå er dommen bare minutter i fra meg.. Bare taxien kommer og henter lillebror så jeg kan ringe mannen
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2014 Mannen sa ja!! Så nå mangler bare flere bilder av den lille bulten og litt praktiske ting i forbindelse med henting denne eller neste helg. Håper faktisk på neste siden vi har travelt denne helga.. Gleder meg som bare juling
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2014 Har nå vært å kjøpt et valpebånd og ja bæsjeposer.. Det må til. Men nå må jeg gå å begynne å male gangen. Blir lite praktisk med å male med en valp mellom beina
ms.Pond Skrevet 14. oktober 2014 #14 Skrevet 14. oktober 2014 Hihi nei da kan det fort blir masse små, søte potespor i resten av huset
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. oktober 2014 #15 Skrevet 14. oktober 2014 Det er nesten så jeg slår et slag for ny interiørtrend; potespor i random mønster kun laget på lykke og fromme:) Og ikke minst gratulerer så mye!!!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. oktober 2014 #16 Skrevet 14. oktober 2014 Det er nesten så jeg slår et slag for ny interiørtrend; potespor i random mønster kun laget på lykke og fromme:) Og ikke minst gratulerer så mye!!!! Det er nå sikkert finere enn en sofa druknet i puter og grått på grått på grått.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. oktober 2014 #18 Skrevet 14. oktober 2014 Det er nesten så jeg slår et slag for ny interiørtrend; potespor i random mønster kun laget på lykke og fromme:) Og ikke minst gratulerer så mye!!!! Det er nå sikkert finere enn en sofa druknet i puter og grått på grått på grått. Vel kan jo ha putekrig:) Vi snakker en mulig kunstner ide her - dette kan vi bli rike på!! Art by puppy - kan se det for meg nå! Og ikke minst det er jo limited edition siden valp ikke er valp for evig:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #19 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg likte ideen Tenk å ha søte små svarte poter oppover veggen i trappene i gangen.. Oppå den aldeles nydelige lyse lillafargen jeg valgte helt på random måfå i dag i butikken Har nå malt nesten hele gangen oppe x2 minus noe pottel bak rekkverket i trappene og en halvvegg over trappene. Gleder meg til det i morgen når jeg har kjøpt mer maling!! (eller ikke). Men det blir stas når mannen kommer hjem og ikke aner at jeg i det hele tatt har malt
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #20 Skrevet 15. oktober 2014 Oppdrag utført faktisk!! Jeg har malt hele gangen oppe x2 + tørket opp griset etter meg og satt penslene i vann Jeg håper det blir valpehenting på fredag :) ♡
ms.Pond Skrevet 16. oktober 2014 #21 Skrevet 16. oktober 2014 Så koselig :) Det er så stas (og litt slitsomt) med en liten valp i huset! Og slapp av, potemerkene kommer nok Art by puppy, ja. Vi har noen sånne enda, til tross for at vi ikke har hatt hund på tre år Godt jobba med gangen Forandring fryder!
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #22 Skrevet 16. oktober 2014 Ja valp og hund er nokså stridt Har hatt før og vet at sove det kan jeg gjøre når hunden blir stor Forandring fryder, og en gang som har stått påbegynt i flere år, og nå bare mangler og legge gulv som ligger på kottet og få på plass lister er enda bedre Nå skal jeg snart ut å prøve å få tak i bur, det er vel sånn sett nesten det eneste som mangler før vi kan ta ut og hente valp i natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå