Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Leser om folk som klager over 1 åringer som ikke sover hele natten. Vel, her sliter vi med 6 åringen... Hun er ørebarn, så har vert mye plaget siden hun var 6 mnd. Skjønner selvsagt at hun kommer inn når hun har hatt vondt selvfølgelig. Men, ellers har vi vert veldig konsekvente på at hun skal sove i sin egen seng. Har i perioder vert bedre, men da er hun blitt så redd. Deler rom med søsteren på snart 4 år, men det hjelper ikke. Vi sover i rommet ved siden av, og hun kommer hver natt. I går natt kom hun 2 ganger. Den siste gangen lot jeg henne sove mellom meg og mannen. Da var hun veldig redd. I kveld satt hun engstelig i trappen. Sier hun hører skumle lyder. Forrige kvelden sa hun at hun følte noen stryke henne på ryggen. Regner med hun innbiller seg ting, men begynner å lure litt også. Vi begynner uansett å bli lei av å bli vekt HVER natt. Trenger tips til hvordan få henne til å sove. Hun er aktiv hele dagen, så hun er jo veldig trøtt også. Anonymous poster hash: dcb69...4f2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Noen barn trenger mer trygghet enn andre, og det går over før de blir tenåringer Jeg ville lagt en madrass på gulvet på deres rom og latt henne sove der, om hun trenger å være i samme rom som dere og høre dere puste og snu på dere for å føle seg trygg så hadde jeg latt henne få lov til det. Anonymous poster hash: 0b636...7ab
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Noen barn trenger mer trygghet enn andre, og det går over før de blir tenåringer Jeg ville lagt en madrass på gulvet på deres rom og latt henne sove der, om hun trenger å være i samme rom som dere og høre dere puste og snu på dere for å føle seg trygg så hadde jeg latt henne få lov til det. Anonymous poster hash: 0b636...7ab Saken er at soverommet vår er veldig lite, og har ikke plass til ekstra madrass ved sengen vår. Og hun ligger så urolig at vi ikke liker å ha henne i sengen vår heller. Ikke vil hun sove med søsteren sin heller.. Anonymous poster hash: dcb69...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå