Gå til innhold

Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser om folk som klager over 1 åringer som ikke sover hele natten. Vel, her sliter vi med 6 åringen... Hun er ørebarn, så har vert mye plaget siden hun var 6 mnd. Skjønner selvsagt at hun kommer inn når hun har hatt vondt selvfølgelig. Men, ellers har vi vert veldig konsekvente på at hun skal sove i sin egen seng. 

Har i perioder vert bedre, men da er hun blitt så redd. Deler rom med søsteren på snart 4 år, men det hjelper ikke. Vi sover i rommet ved siden av, og hun kommer hver natt. I går natt kom hun 2 ganger. Den siste gangen lot jeg henne sove mellom meg og mannen. Da var hun veldig redd. I kveld satt hun engstelig i trappen. Sier hun hører skumle lyder. Forrige kvelden sa hun at hun følte noen stryke henne på ryggen.

Regner med hun innbiller seg ting, men begynner å lure litt også.

Vi begynner uansett å bli lei av å bli vekt HVER natt. Trenger tips til hvordan få henne til å sove. Hun er aktiv hele dagen, så hun er jo veldig trøtt også.

Anonymous poster hash: dcb69...4f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen barn trenger mer trygghet enn andre, og det går over før de blir tenåringer ;)

Jeg ville lagt en madrass på gulvet på deres rom og latt henne sove der, om hun trenger å være i samme rom som dere og høre dere puste og snu på dere for å føle seg trygg så hadde jeg latt henne få lov til det.

Anonymous poster hash: 0b636...7ab
Skrevet

Noen barn trenger mer trygghet enn andre, og det går over før de blir tenåringer ;)

Jeg ville lagt en madrass på gulvet på deres rom og latt henne sove der, om hun trenger å være i samme rom som dere og høre dere puste og snu på dere for å føle seg trygg så hadde jeg latt henne få lov til det.

Anonymous poster hash: 0b636...7ab

Saken er at soverommet vår er veldig lite, og har ikke plass til ekstra madrass ved sengen vår. Og hun ligger så urolig at vi ikke liker å ha henne i sengen vår heller. Ikke vil hun sove med søsteren sin heller..

Anonymous poster hash: dcb69...4f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...