Gå til innhold

Ok... kveldens worst mom award går til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg!

Jeg er så sliten!

Gravid i uke 11 og er dødstrøtt i utgangspunktet. Pappan på jobb og jeg har ikke hatt 10 minutter helt ALENE på flere uker.

Jeg er grinete og sur og hormonell og tåler INGENTING fra hverken unger eller mann.

Har panikk for den nye babyen. Om jeg skal få like lite hjelp som i dag så blir jeg gal.

I kveld klikket jeg over at 5 åringen har tosset seg ut...for n'te gang. Sutter fra minste endte med at jeg hylte inne på badet.

Tror jeg er i ferd med å klikke. Kommer jo til å bli innlagt...

Anonymous poster hash: 14e39...51f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars unger. Femåringen syntes sikkert det var kjempegøy å tisse seg ut, spesielt når mammaen kjefter.

Sorry, sikkert ikke det du ville høre, men du må nesten fikse situasjonen. Få mannen til å bidra mer på hjemmebane, eller slutt og produser barn.

Anonymous poster hash: 5d424...d2f

Skrevet

Oi... ikke bra nei!!!! Du må få hjelp, NÅ! 

Ikke la graviditets-slitenhet gå ut over en stakkars 5 åring!!!!!! Ingen unskyldning i verden finnes for at det skal være ok! 

SKJERPINGS NÅ!!!!! + at du bar be om en kraftig unskyldning i morgen tildlig + gi han en skikkelig kosekveld med å se barnetv i sammen og spise noe godt, eks fruktsalat eller noe annet han liker! 

Anonymous poster hash: cfcf5...cda
Skrevet

Vet ikke hvordan det er med dere andre prektige mødre.

Men jeg kan i hvert fall bli så sliten at lunten blir rimelig kort. Det er selvfølgelig ikke greit å kjefte på 5-åringen som tisser på seg. Og en må selvfølgelig be om unnskyldning. Men barnet tar nok ikke skade av at dette skjedde (så lenge det ikke er hverdagskost).

Til HI: Her må nok mannen din på banen, for å avlaste deg mer. Har du snakket med han om hvor sliten du er?

Anonymous poster hash: 704e9...a0b

Skrevet

Jeg tror ikke du er en dårlig mor, bare en dårlig dag. Jeg sliter selv med ungen min på 7 år... vi kommer bare rett og slett ikke overens. Det er trassing, kjefting og frekke kommentarer daglig fra 7 åringen, rettet mot meg. Det var like før jeg bare satt og gråt... Men når kvelden kom ble det en god natta klem, og det hjalp jo for oss begge. Men i morgen er det igang igjen regner jeg med...

Anonymous poster hash: 50ea6...ad3

Skrevet

Når man er mamma kan man ikke drive og "skylde" på at man er gravid/sulten/sliten/trøtt osv - og si at DERFOR så er det greit at man inn i mellom skjeller ut ungen sin på 5 år!!! NEI!

Skrevet

Hvordan det er med dere andre prektige mødre? Vel, jeg ville aldri kjeftet på en femåring for å ha tipset seg ut. Aldri. Uansett hvor kort lunte jeg hadde hatt. Jeg har også tilpasset livet mitt slik at jeg ikke skal få så kort lunte. Jeg jobber redusert, har valgt en mann som tar ansvar og stiller opp og har valgt å kun få to barn. Jeg har valgt barna, barna har ikke valgt meg. Jeg vil strekke meg langt for å unngå å gjøre dem utrygge i sitt eget hjem, for sin egen mor. De kan gjerne være sinte på meg, mene jeg er urettferdig, men alt jeg gjør, gjør jeg til best mulig for dem. Selvfølgelig har jeg dårlige dager jeg og, men det skal ikke gå utover dem. Hvis jeg klarer å ta meg sammen på jobb, for venner osvosv (og ikke skylde på tåpelige svagerskapshormoner), klarer jeg å ta meg sammen for deres skyld også. Barna kan godt se at jeg er sint, sliten eller lei meg, men KONTROLERT og med en forklaring. Det er naturlige følelser og en viktig erfaring. Men jeg gidder ikke å jatte med en som "klikker" over en femåring som tisset seg ut. Sorry (igjen), da har du et stort problem som du må ta tak i NÅ. Eller innse at nok er nok og slutte å produsere barn.

Anonymous poster hash: 5d424...d2f

Skrevet

Ta deg selv i nakken og beskytt ditt stakkars barn - si til din mann han får se å komme seg hjem i en FART! Da kan du få hvilt ut, og din sønn slippe og få skyllebøtte hver gang han gjør noe du ikke liker. Om han sliter med å tisse på seg - så kommer han i hvertfall til å gjøre DET fremover + han utvikler angst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...