Gå til innhold

Noen som vil komme med noen synspunkter til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trives svært dårlig på jobb. Jeg blir utsatt for urettferdig forskjellsbehandling, baksnakking og herseteknikker. Jeg får en vond følelse av å tenke på jobben, og skvetter til hver gang sjefen min ringer utenom arbeidstiden, da jeg alltid tenker "hva er det jeg har gjort nå da".. 

Jeg er student og dette er en deltidsjobb. Jeg kunne sagt opp, men har jobbet der i veldig mange år og er veldig glad i kollegaene mine. Jeg har selvsagt gode dager på jobb, men det er sjefen min som er problemet. Det er en godt betalt jobb som er veldig god å ha på siden av studiene, men jeg har fortsatt to år igjen på skolen og vet ikke om jeg orker å holde ut så lenge.. 

Hva ville dere gjort? 

Da jeg ikke er utdannet enda er det ikke lett å finne en annen 8-16 jobb med god lønn.. Ikke jobber jeg i helgene heller, så det er jo luksus å kunne fokusere på skolen og familien de dagene. 

Anonymous poster hash: 2b0bc...2f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med tillitsvalgt og/eller verneombud. Er du organisert så tar du det opp med forbundet ditt. Vil ikke tillitsvalgt/verneombud hjelpe deg - noe de er pliktige til, så kontakter du Arbeidstilsynet.

Anonymous poster hash: db893...088
Skrevet

Si opp. Sånne arbeidsforhold er veldig skandende og selv om du må ta en jobb med mindre goder er denne ikke verdt din mentale helse. Tror du vil skjønne følelsen jeg mener hvis du sier opp :-)

Anonymous poster hash: 858c3...bcc

Skrevet

Men er det i det hele tatt mulig å finne en annen jobb hvor jeg kun jobber dagtid og ikke helger? Trodde det var veldig vanskelig uten utdanning.. 

HI

Skrevet

Men er det i det hele tatt mulig å finne en annen jobb hvor jeg kun jobber dagtid og ikke helger? Trodde det var veldig vanskelig uten utdanning..

HI

Veldig vanskelig ja!! De fleste studenter jobber jo i helgene. Er du med i noe fagforening? Du sier du er glad i kollegaene dine, hva synes de om dette her? Opplever de det samme?

Anonymous poster hash: 57dcb...88a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...