Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Trenger inspirasjon Hva skal dere gi i julegave, og til hvem? Anonymous poster hash: e66f3...3ee
Bustetroll Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Mamma og pappa - et bilde av datteren minFarmor og farfar - et bilde av datteren minFar'en til ex-en - et bilde av datteren min, + noe annet fintTanten og fetteren til ex'en - bilde av datteren, og et eller annet småtteri til hver av demNevø - Leker/klærBror og svigerinne - vet ikke, muligens vi gjør som i fjor, og ikke gir hverandre gaver foruten til barna Endret 13. oktober 2014 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Datter: rideutstyr og noe til ponnien som hun ønsker seg + noen leker som jeg ikke har bestemt/kjøpt ennå Kjæreste: Klær (han hater å shoppe så han blir kjempeglad for det jeg kjøper) og en helgetur til London Foreldre + svigers: fotoalbum fra året som har gått med fokus på gullungen ;-) designer fine og skikkelige album på Japan foto. Ellers får de noe hjemmelaget av vesla (julepynt, tegninger el). Søster: masse babyklær fordi hun har termin i Januar! Og ellers velværeprodukter og noen gode myke klær til de siste gravidedagene og barseltid. (Vi kjenner hverandre ut og inn så vet akkurat hva hun liker). Mannen til søs: Fiskeutstyr! (Vi går flere sammen og spleiser på noen dyre greier han ønsker seg veldig ;-) Venninne: Kinobilletter og gavekort på valgfri restaurant (vi gir alltid hverandre dette - superkoselig!) Nevø: Lego Duplo dyrepark Niese: My little pony slott Datter til vennepar: Sylvanian families Min bestemor: kurv med masse gode ting som f.eks spekemat, hjemmelaget konfekt og vin. Alltid en slager ;-) Dette er dem jeg har planlagt til foreløpig Anonymous poster hash: 3e9a9...b3b
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Niese på 3år: Hello kitty joggedress sønnen min på 3 år: Brannstasjon,postmann pat bil med figurer og Karsten og Petra film Søsteren min: Julefilmen "miraklet på Manhatten",hun har ganske lik filmsmak som meg så regner med hun vil elske den filmen hun og. Mamma: Puslespill,hun elsker sånt Besteforeldrene til småen på farsside: vin Faren min feirer ikke jul så han vil ikke ha noen gave. Resten av gavene vet jeg ikke enda. Anonymous poster hash: 83b7e...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå