Gå til innhold

Julegaveinspirasjon! Hva gir du til hvem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger inspirasjon :) Hva skal dere gi i julegave, og til hvem? :)

Anonymous poster hash: e66f3...3ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mamma og pappa - et bilde av datteren min
Farmor og farfar - et bilde av datteren min
Far'en til ex-en - et bilde av datteren min, + noe annet fint
Tanten og fetteren til ex'en - bilde av datteren, og et eller annet småtteri til hver av dem
Nevø - Leker/klær
Bror og svigerinne - vet ikke, muligens vi gjør som i fjor, og ikke gir hverandre gaver foruten til barna :)

Endret av Bustetroll
Skrevet

Datter: rideutstyr og noe til ponnien som hun ønsker seg + noen leker som jeg ikke har bestemt/kjøpt ennå

Kjæreste: Klær (han hater å shoppe så han blir kjempeglad for det jeg kjøper) og en helgetur til London :)

Foreldre + svigers: fotoalbum fra året som har gått med fokus på gullungen ;-) designer fine og skikkelige album på Japan foto. Ellers får de noe hjemmelaget av vesla (julepynt, tegninger el).

Søster: masse babyklær fordi hun har termin i Januar! Og ellers velværeprodukter og noen gode myke klær til de siste gravidedagene og barseltid. (Vi kjenner hverandre ut og inn så vet akkurat hva hun liker).

Mannen til søs: Fiskeutstyr! (Vi går flere sammen og spleiser på noen dyre greier han ønsker seg veldig ;-)

Venninne: Kinobilletter og gavekort på valgfri restaurant (vi gir alltid hverandre dette - superkoselig!)

Nevø: Lego Duplo dyrepark

Niese: My little pony slott

Datter til vennepar: Sylvanian families

Min bestemor: kurv med masse gode ting som f.eks spekemat, hjemmelaget konfekt og vin. Alltid en slager ;-)

Dette er dem jeg har planlagt til foreløpig :)

Anonymous poster hash: 3e9a9...b3b

Skrevet

Niese på 3år: Hello kitty joggedress

sønnen min på 3 år: Brannstasjon,postmann pat bil med figurer og Karsten og Petra film

Søsteren min: Julefilmen "miraklet på Manhatten",hun har ganske lik filmsmak som meg så regner med hun vil elske den filmen hun og.

Mamma: Puslespill,hun elsker sånt

Besteforeldrene til småen på farsside: vin

Faren min feirer ikke jul så han vil ikke ha noen gave.

Resten av gavene vet jeg ikke enda.

Anonymous poster hash: 83b7e...fd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...