Gå til innhold

Svigersøsken, blir frustrert :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har en bror og kone med tilsammen 3 barn (to er voksne)

Vi har 3 barn. De siste 3 årene er det alltid vi som inviterer dem, eller vi snakkes om og møtes, så ender det med at middagen feks blir hos oss. De inviterer aldri tilbake. Kun til bursdager, da 'bare' til kaffe.

Burde jeg bare overse dette, invitere i ny og ned, slik at vi holder kontakten, eller what to do?

Mannen min gidder ikke ta det opp med broren, mener at vi bare skal slutte å invitere de..

 

Anonymous poster hash: 4ec11...11c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke gjør det lettvint? Servere kun kaffee og noe enkelt til som f.eks.vafler eller rundstykker. Det er jo ikke sikkert de forventer eller ønsker at dere disker opp med middag. Kanskje de ikke er spesielt god på matlaging og er redd for at det ikke blir bra nok om de prøver seg på middag. Er ikke den sosiale biten det viktigste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...