Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Svigermor skulle brodere vekt, lengde osv på et stykke tøy, sånn dings til å henge på veggen. Til ungen vår. 4-5 ganger spurte hun hva vekten var. Vi sa hva vekten var, hver gang, til og med på sms, og så fikk vi da endelig den greia og da hadde hun jammen meg brodert feil gitt!! Så nå ligger den i en skuff og støver ned, sier vi noe blir hun garantert forbanna og fornærma. Tror hun begynner å bli dement? Er såvidt 60 år og. Hva hadde dere gjort? Bare latt det ligge? Anonymous poster hash: 4e3bb...69d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Rettet det selv, eller fått noen andre til å gjøre det. Anonymous poster hash: 81601...547
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Men har ikke samme tråd, og kjenner ingen som kan brodere? Får vel bare la den ligge i skuffen Anonymous poster hash: 4e3bb...69d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Dersom du vil ha den på veggen og kan broderte tar du med deg broderiet til panduro eller en annen brodeributikk og finner tråd. Personlig er sånne ting ikke noe jeg ville hatt på veggen uansett - så jeg hadde latt den ligge i skuffen. Anonymous poster hash: 9bf92...cdf
skjotta Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har en kakespade i sølv som jeg fikk av besteforeldre til konfirmasjon. Den er gravert og navnet mitt er stavet feil. Jeg er utrolig glad i den og ler sammen med bestemor hver gang den er i bruk 😀
soleia Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Mest sansynleg hadde eg kanskje retta det sjølv, det er ikkje vanskeleg. Men eg hadde nok ikkje brydd meg så mykje om vekta, og hengt biletet opp på rommet til ungen.
QueeenBeee Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg broderte i gave til svigerinna mi. Da hun fikk den oppdaget hun at mamman hadde opplyst om feil dåpsdato til meg. Tok meg null tid å endre på det. Hva med å snakke med svigermoren din om det og få en bit av tråden?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #8 Skrevet 13. oktober 2014 Sånne ting er så stygge at jeg hadde bare latt det ligge i skuffen uansett om det var riktig eller feil brodert Til nøds hengt det opp på rommet til ungen.. Anonymous poster hash: b726e...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå