Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Som utstråler varme, inspirerer deg, gjør deg glad... 1. Ingrid Espelid Hovig 2. Marit Brevik 3. Dronning Sonja 4. Margareth Berge 5. Anita Skorgan Anonymous poster hash: 8bf48...a4d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Cecilie Brækhus. En tøff og ekte dame som ikke spiller på sex, pupper, dårlige popsanger og diverse annet. Ingrid Espelid Hovig ja - en vaskeekte husmor, og selv om jeg er ganske så rødstrømpe, fremstår hun også som ekte og naturlig - hun brenner for det hun snakker om, hun er kjempeflink på matlaging og ikke selvhøytidelig. Så har man et par andre som gjør det bra nasjonalt innen klassisk musikk - også ingen spill på pupper, ligging oppover og flørting med produsentene for å bli kjendis. Anonymous poster hash: d2c02...f99
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Min mor og min svigermor! Er det lov å si?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Cecilie Skog Signe Huseby Lippestad Cecilia Brækhus Mamma
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Aud Schønemann! Men hun er jo ikke lenger blant oss.... Ellers Cecilia Brækhus ja, hun virker ganske så jordnær. Og så synes jeg hun Henriette Stenstrup er ei morsom dame.
Englenemine Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Lise Fjeldstad. Cecilia Brækhus. Sølje Bergmann. Anita Skorgan.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Lise Fjeldstad, joiner deg der. Ane Dahl Torp Henriette Steenstrup Heidi Gjermundshaug Broch Lene Marlin Anonymous poster hash: d1c93...b83
MammantilNurket Skrevet 13. oktober 2014 #8 Skrevet 13. oktober 2014 Wenche Foss, Eva Jolie, Sigrid Undset, Gro Harlem Brundtland, Edna Falao, Camilla Collett og Ragnhild Jølsen ... også Marit Larsen og Fam Irvoll.
Gjest Skrevet 13. oktober 2014 #10 Skrevet 13. oktober 2014 Enig med deg Nurket. Liker damer med litt "tyngde" Særlig de 7 første som du nevner. Ellers tenker jeg Anita Skorgan og Aud Schønemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå