Gjest Lionel Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Hej, nå på fredag som kommer så blir jeg 11 uker på vei, den første 1 okt var jeg på mitt 1 ultralyd og alt så bra ut, tross alt jeg hadde hatt 2-3 ganger utflod med brunt farge. Gynio kunne ikke forklare hvorfor det var litt brunt blod der, men det kom fra livmorhalsen sa hun. Har også pCos, ble gravid med første pergotime kur. Men det som er jeg er utrolig redd for at ikke barnet lever lenger eller at det har skjedd noe galt. Jeg synes det er litt snodig at jeg plutselig har mistet all symptomer, er ikke kvalm, ikke trøtt. Ikke ømme bryster ikke en gang stikkinger i magen, å heller må jeg ikke gå på do offte. Mistet de symptomene nå i helgen som var. Er så utrolig redd at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg! Får ikke tak i legen min, men ringte gynokologen og hun skulle ringe tilbake for å sette opp en time eventuelt. Noen som kan svare meg og kanskje berolige meg? Er det vanlig å miste symptomer ?
Gjest Lionel Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Glemte også å skrive at jeg hadde 2 ganger etter ultralyd med brunlig utflod
<3Miinsiin<3 Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Uff, ikkje kjekt å gå rundt å være redd, men det er ganske vanlig at disse symptomene går over etter hvert i svangerskapet! ser det er en stund aiden du postet, håper alt går fint med deg og den lille? Og at du klarer å slappe av med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå