Gå til innhold

Gi meg tips til entréen vær så snill!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Med utgangspunkt i at entréen er et tomt rom på ca 15 kvm.

Jeg vil ha benk, hyller til sko, knagger til klær og oppbevaring av luer/votter etc til familien.

Vi har grovgarderobe hvor regntøy/treningstøy/fotballsko osv er utenom. Jeg planlegger og planlegger men begynner å få dårlig tid for nå nærmer vinterkaoset seg!

Og tilføyer: Vi er ca fem barn og to voksne.....

Endret av amandine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig når man ikke har sett rommet, men liker å fylle hele veggen med hyller og knagger.

Egentlig en enkel oppgave, da entreen er stor, og du i tillegg har grovgarderobe.

Tegn opp rommet, ta mål, marker dører og vindu, så får du hjelp på Ikea eller en annen møbel/byggvarebutikk.

Anonymous poster hash: 3a7a9...3d5
Skrevet

Store skoskap fra IKEA. Vi har slike med tre skuffer i høyden og når en åpner døren/skuffen er det plass til to rader med sko. Har ti store slike ved siden av hverandre.

De er jo smale så tar ikke stort med gulvplass.

Ungene har hver sin slik skuffegreie. Oppi ser slenges votter, lue, buff, gymsko, hjelm og refleks!

Enkelt for ungene å rydde og finne tinga sine.

På toppen har jeg en fin kurv til nøkler og nøkkelkort som meg og mannen bruker hver dag.

I tillegg et det plass til en blomst og sterinlys, blir høyt oppe på veggen så kommer ikke i veien for ungene i en trang gang!

Anonymous poster hash: 9aefa...be3

Skrevet

Vanskelig når man ikke har sett rommet, men liker å fylle hele veggen med hyller og knagger.

Egentlig en enkel oppgave, da entreen er stor, og du i tillegg har grovgarderobe.

Tegn opp rommet, ta mål, marker dører og vindu, så får du hjelp på Ikea eller en annen møbel/byggvarebutikk.

Hvilke hyller og knagger? Gjerne link! Ser for meg at jeg ikke trenger de store skapene siden det bare er dag-til-dag-klær som skal være i entréen. Men knagger og skohyller som er enkle å bruke, sånn at det er like enkle som å bare slenge det fra seg...

Skrevet

Store skoskap fra IKEA. Vi har slike med tre skuffer i høyden og når en åpner døren/skuffen er det plass til to rader med sko. Har ti store slike ved siden av hverandre.

De er jo smale så tar ikke stort med gulvplass.

Ungene har hver sin slik skuffegreie. Oppi ser slenges votter, lue, buff, gymsko, hjelm og refleks!

Enkelt for ungene å rydde og finne tinga sine.

På toppen har jeg en fin kurv til nøkler og nøkkelkort som meg og mannen bruker hver dag.

I tillegg et det plass til en blomst og sterinlys, blir høyt oppe på veggen så kommer ikke i veien for ungene i en trang gang!

Anonymous poster hash: 9aefa...be3

Gulvplass er ikke problemet, og heller ikke oppbevaring av de store mengdene med sko. Tror dessverre at å skulle lære opp de ville til å bruke skoskap er fåfengt. Jeg har hvert øyeblikk tre tenåringer i hus, pluss en lillebror. De drar med seg uante mengder venner og entréen er til enhver tid fylt av sko som ikke bor her permanent..

Skrevet

Tjusig eller Hemnes fra Ikea. Hattehyller og Skohyller/sittebenker. Og gjerne skoskap i tillegg.

Skrevet

Evt. en kurv til hver som du henger på veggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...