Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 I mannen min! Vi har vært sammen i 15 år. I helga var vi på fest sammen og da oppdaget jeg at han var den kjekkeste, peneste og mest sjarmerende mannen på hele festen! Heldige meg!!! Nå venter jeg bare på at han skal komme hjem og ungene skal legge seg! Får ikke nok av ham! Anonymous poster hash: 4593c...707
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 I mannen min! Vi har vært sammen i 15 år. I helga var vi på fest sammen og da oppdaget jeg at han var den kjekkeste, peneste og mest sjarmerende mannen på hele festen! Heldige meg!!! Nå venter jeg bare på at han skal komme hjem og ungene skal legge seg! Får ikke nok av ham! Anonymous poster hash: 4593c...707 Dette var dagens søteste ;D. Gratulerer! Bare nyt ham du ! Anonymous poster hash: 093cf...253
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg faller innimellom slik for mannen min. Og jeg elsker de periodene! Nyt det! Du er lykkelig, han blir enda lykkeligere, barna blir mer harmoniske (evt så bryr du deg mindre om sutring). Det er helt fantastisk! :-D Anonymous poster hash: 591cb...29f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Nå har vi bare vært sammen i 6 år hvorav 1 år som gift, men jeg kjenner meg veldig igjen i det du beskriver, og det er så herlig å ha det sånn nyt mannen din Anonymous poster hash: 90286...10b
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har bare vært sammen med kjæresten i ett år, så her er jeg selvfølgelig hodestups forelsket Men åh, som jeg håper vi har det som dere om 15 år! Tenker at det har sikkert ikke kommet gratis og jeg jeg virkelig opp til mennesker som får et forhold til å fungere så godt etter så mange år
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Dere er en av få, det er dessverre ikke vanlig å ha det slik etter så mange år. Lykke til videre Anonymous poster hash: 2ba25...237
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Heldige deg. Jeg ønsker mannen min bare forsvant til tider. Tragisk. Anonymous poster hash: 113b4...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå