Gå til innhold

Brun utflod, ca 4-5 uker gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om noen har opplevd noe liknende ?? Jeg var på ultralyd i dag og de kunne ikke finne noe foster. Kan være for tidlig og kan være jeg mistet. Fant ut for n uke siden jeg var gravid og lykken sto i taket het :) vi har prøvd i over 7 år og jeg mistet 2 i fjor.. Nå er jeg redd dette skjer igjen... Men om jeg nå mister, så blir vi utredet og får vite mere om hva som kan være galt . Vet jeg har også cyste på eggstokk, men det skulle visst ikke gi abort fikk jeg vite i dag... Redd og sliten 😰😥

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvor lang er du på vei da, sånn egentlig? Om du er 4-5 uker på vei er det jo tidlig å se noe som helst.
Jeg slet med brunlig utflod og tidvis ganske mye blødninger frem til uke 20 uten at noe var galt.

Håper du er gravid og at det går veien :)

Skrevet

Etter kalenderen skal det være 7 uker.. Men jeg har hatt veldig uregelmessig mens og gym og jeg kom vel frem til at rundt 4-5 uker er mere reelt .. Kommer brun utflod med groms på en måte,, men smertene har avtatt litt igjen .. Ikke hatt direkte blødninger .. Er øm i bryster og i dag har jeg vært veldig medforfatter og grått mye .. Er spent på HCG på onsdag , så må jo bare håpe videre .. Men føler det henger i en tynn tråd nå ....

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg var på UL i uke 6+1 pga blødning og da så legen fosterannlegg, men ingen sikker hjerteaktivitet. Jeg fikk diagnosen truende abort og måtte komme tilbake uken etter. Ingen flere blødninger kom og på neste UL så vi et lite hjerte slå og alt så bra ut.

Det er nok rett og slett for tidlig å se noe særlig på UL for din del, så hold håpet oppe enda!

Jeg forstår deg veldig godt, det er så skummelt med blødninger og usikkerheten som oppstår.

Brunt blod kan jo tyde på en gammel blødning som tømmer seg?

I forrige svangerskap hadde jeg en stor blødning, som viste seg å være et hematom i livmor, og mange småblødninger men det gikk bra likevel, og har et barn i dag. :)

Lykke til! 

Håper alt er i orden og at hcg prøven din viser stigning! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...