QueenM Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 har tenkt å prøve dette denne gangen da jeg gikk maks på overtid sist og fikk en veldig lang og tøff fødsel. Men når begynner man og hvor ofte bør man gjøre det? Noen som har erfaring og info som de kan dele!?
Gjest Trulte med to små Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg brukte det i forrige svangerskap, men husker dessverre ikke detaljer når jeg begynte osv. Jeg hadde god nytte av dette og fødselen tok ca 8 timer og babyen kom en dag etter termin. Fødselen var vond, men revnet ikke og følte jeg hadde nok energi gjennom natten jeg fødte. Følte meg spent, men rolig og fokusert. Jeg fikk igangsettende akupunktur et par dager før termin og følte det begynte å skje "noe" etter noen dager, uten at jeg kan si mer konkret hva det var. Slimproppen kom, men det var nok en hel uke før jeg fødte, så det var ikke et sikkert tegn på at fødselen var nært forestående for meg. Jeg mener å huske at jeg gikk ca hver 14 dag i begynnelsen og en gang i uka etter det, muligens to mot slutten. Masse lykke til!
SM40 Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg er blitt anbefalt av min jordmor å prøve det nå pga dårlig erfaring med igangsetting av fødsel forrige gang. Det hun sa var at jeg skulle begynne med det i uke 36/37 og da ta det et par ganger i uka. Men har ingen erfaring å dele enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå