Gå til innhold

samvær og tilgjengelighet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om når den enr har samvær.

Kan ringe om no viktig og han kan bruke 3 dager på å ringe opp igjen.

Jeg ringer aldri utenom at det handler om barna.

Jeg mener man vurde være tilgjengelig om man har barnet eller ei.

 

 

Anonymous poster hash: 25a69...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke helt, tok han ikke telefonen eller ringte når han hadde barna på samvær, eller var han utilgjengelig når han ikke hadde samvær?

 

3 dager før man ringer tilbake er jo lenge, enig i det, men det hender jo når man ikke kunne ta telefonen og tenkte "jeg ringer opp igjen etterpå" at man rett og slett glemte det....

 

Uansett, om noen ikke tar telefonen når jeg ringer og det er viktig legger jeg igjen beskjed på svareren og/eller skriver en sms med hva det gjaldt, da får de gjerne beskjeden selv om de ikke kunne ta telefonen akkurat når den ringte.



Anonymous poster hash: 8a813...092
Skrevet

Som andre har skrevet: får du ikke svar så legger du igjen beskjed/sender sms. Eksempelvis - "kan du ringe meg - haster".

 

Jeg har noen i min familie som ringer til alle døgnets tider ustanselig. Det er ALDRI viktig - ikke i nærheten. Det kan ta meg noen dager å ringe opp igjen for jeg vet det ikke er viktig.

 

Anonymous poster hash: 6c2c5...44a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...