Gå til innhold

Navnet Fredrik (til nyfødt)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette litt vel oppbrukt og kjedelig? Tenker man at det "tilhører" en ung/voksen generasjon?

 

Kommentarer på dette?



Anonymous poster hash: 8ee1b...aa1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredrik er et flott navn, for både barn og voksne :)

 

Anonymous poster hash: c326e...4e7

Skrevet

I motsetning til Liam Leander Emiliano passer, er Fredrik er ordentlig navn, som passer gutter og menn i alle aldre.

 

Ser du for deg statsminister eller lege Liam-sukkerklumpen-Emiliaaanooo? Ikke jeg heller. Fredrik derimot, jepp.

 

Så gå for det du :)

 

Anonymous poster hash: 050c2...000

Skrevet

Fredrik er kjempefint!

 

Anonymous poster hash: 9497d...55c

Skrevet

I motsetning til Liam Leander Emiliano passer, er Fredrik er ordentlig navn, som passer gutter og menn i alle aldre.

 

Ser du for deg statsminister eller lege Liam-sukkerklumpen-Emiliaaanooo? Ikke jeg heller. Fredrik derimot, jepp.

 

Så gå for det du :)

 

Anonymous poster hash: 050c2...000

Det går ann å si meningen sin uten å henge ut andre navn.

 

Fredrik er fint :)

 

Anonymous poster hash: b7741...53c

Skrevet

Et av mine favorittnavn faktisk! Nydelig!

Skrevet

Det heter mannen min :) Så ja synes det er et veldig fint navn, he he. Kjenner også en 3 åring som heter det. Pent navn som ikke alt for mange heter  ;)



Anonymous poster hash: 3ad83...3b2
Skrevet

Flott navn. Et navn som passer både ung og gammel.

Skrevet

Synes det er fint

 

Anonymous poster hash: 14330...132

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...