GÃ¥ til innhold

Klarer ikke glemme en mann😞😞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ca 9 år siden vi pratet sist. Vi hadde sex og slikt. Jeg tenker på han flere ganger om dagen, lurer på om han savner meg, om det kunne blitt noe mellom oss. Når vi møtes på butikker så ser han meg rett i øynene, men tørr ikke si hei når mannen er med. Han har ikke hatt dame på disse årene. Hater å tenke på han når jeg har en mann her hjemme. Men blir så glad inni meg når han kommer på besøk i tankene mine. Drømmer ofte om oss to i lag. Lyst og ta kontakt med han og, men redd og 😞 hvordan ska jeg klare å glemme verdens snilleste mann?

Anonymous poster hash: de211...0b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde i alle fall si hei, stakkars fyr..

Kan ellers si jeg kjenner meg igjen. Og i mitt tilfelle er begge enige om at det skulle ha blitt noe mellom oss den gang da.. Men det skjedde ikke, så det toget har gått..

Anonymous poster hash: a13c8...047

Skrevet

Men har ikke du mann??? og du drømmer om en annen?

Anonymous poster hash: 5fa03...bab
Skrevet

Jeg har også en jeg ikke glemmer helt. Vi var sammen for 11-12 år siden. Jeg er så heldig at vi har hatt litt kontakt alle disse årene, og han er virkelig verdens snilleste! Vi er enige om å beholde hverandre som venner og være fornøyde med det.

Jeg har forøvrig hatt en periode der jeg var singel og vi skulle prøve oss sammen. Men jeg forventet mer enn han kunne gi. Han har heller ikke hatt dame alle disse årene, noe som merktes. Vi var på ulike stadier på en måte.

Anonymous poster hash: 5e6dd...87f

Skrevet

Men har ikke du mann??? og du drømmer om en annen?

Anonymous poster hash: 5fa03...bab

Er det så mystisk? Det gjelder vel store deler av befolkningen. Spørsmålet er bare hva man gjør med det..

Anonymous poster hash: a13c8...047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...