Gå til innhold

Den følelsen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den følelsen du står igjen med når du har måtte mase og kjefte ungene ut av døra på morgenen......den er ikke god!! Skulle gjerne hatt de her nå og gitt de en klem! Det er så vanskelig å holde besinnelsen noen ganger når de motarbeider deg totalt om morgenen! Flere som kjenner seg igjen? :/

Anonymous poster hash: df01b...273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes - er der selv i dette øyeblikk, fremdeles med tårer i øynene😩

Anonymous poster hash: 8d71b...b2c

Skrevet

Den er sååå kjip!!! Håper den forsvinner i løpet av arbeidsdagen!! De har nok glemt det nå ! Håper jeg....

Hi

Anonymous poster hash: df01b...273

Skrevet (endret)

Det var litt kavete her i dag , men heldigvis, bet jeg i meg kjeftinga.

Min feil at vi var så seint oppe i dag, uansett.

Men har hatt et par dager med verdens verste følelse når ungene er levert.

Og da er jeg sikker på at hele deres dag er ødelagt! Så henter jeg de , og de er over seg av begeistring;)

De har hatt en flott dag, og koblet oss ut i det sekundet de tråkket ut døra.

Vi, derimot, har hatt det helt forferdelig.... Som fortjent:)

Endret av skinnfilla
Skrevet

Jeg vet, det er helt grusomt :(. Jeg har grått av fortvilelse når det har stoppet helt opp og jeg ser vi blir forsinket. 

Før hadde vi mange slike morgener, men det er heldigvis svært få nå.

Men for senest en måned siden måtte jeg bare lempe klærne og sekken ut i gangen, dra barnet baklengs ut døren etter føttene, låse og si "Nå drar jeg på jobb, og så får du gå selv mot skolen når du har kledd på deg disse klærne". Følte meg som verdens verste mamma da. Etter den episoden har det heldigvis ikke vært like ille.

Anonymous poster hash: baafb...b1c
Skrevet

Ja😔 ikke i dag.. Men har noen ganger gått på jobb med klump både i magen og halsen. Ikke gøy..

Anonymous poster hash: 6a166...f62

Skrevet

Oj, ja den kjenner jeg igjenn! Særlig når vi sover litt lenge og jeg må si nei når lillesnuppa vil spise frokost hjemme før hun drar i barnehagen.

Her om dagen rusha jeg ut døra og ba eldstemann på 8 om å tusle til skolen siden han hadde brukt så lang tid på å kle på seg. Da jeg kjørte forbi skolen etter å ha levert jentungen i barnehagen, så sto han alene utfor skolen og ventet slik at han kunne vinke til meg når jeg kjørte forbi. Det var en tung dag på jobb gitt.

Anonymous poster hash: 58b0d...496

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...