Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Har fått to ørkenrotter og har en katt fra før. Vi har hatt katten gående rundt buret og snuse. Den har stått snute til snute med rottene gjennom gitteret og klarer å holde seg rolig. Vil jo selvsagt ikke ha katten og rottene løs sammen for da er jeg sikker på at katten tar rotta på de uten å nøle. Er det greit at jeg lar katten være rundt buret og bli vant? Eller blir fe nervevrak? De virker ikke redd for katten. Anonymous poster hash: d136c...163
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Noen? Anonymous poster hash: d136c...163
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Mine to ørkenrotter ble tilslutt spist av kattene mine.. De rev ned buret og tok livet av dem. Ingen god kombo. Ville hatt dem i forskjellige rom i såfall.. Anonymous poster hash: 23d80...ae1
Petra79 Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Vår katt tok til slutt livet av vår dverghamster :-(
BikkjeBisk Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg hadde før en rotte og katt. Katten fikk gå rundt buret og snuse. Nå var rotta veldig kontaktsøkende så det så ikke ut som om at den plagdes av det
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Min katt fikk gå rundt buret, plaget ikke ørkenrottene nevneverdig. Hun pleide å sitte på taket av buret. En dag veltet hun det og åt rottene Anonymous poster hash: 85ea9...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå