Gå til innhold

Jeg trenger inspirasjon. Strikket julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I fjor strikket og tovet jeg tøfler. Året før var det tovet votter.

Hva ville du blitt glad for i år? Gjerne med link. Må ikke være for store prosjekter. Tenkte litt på votter i kule mønster (jeg kan likssom aldr få nok votter og lester og antar alle andre er likens?).

Endret av geitemarken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lommetøfler er litt finere tøfler, veldig raske å lage, blir søte om du hekler en rose eller setter i en knapp eller lignende. Og veldig praktisk ting å ta med i lommen eller vesken når man skal bort på besøk :)

Google lommetøfler så finner du mønster og bilder.

Strikkede julekuler til juletre. Kan gjøres til en tradisjon, en kule hvert år.

Pulsvarmere? Noen av dem er veldig fine.

Anonymous poster hash: 1da5b...57d
Skrevet

I fjor strikket og tovet jeg tøfler. Året før var det tovet votter.

Hva ville du blitt glad for i år? Gjerne med link. Må ikke være for store prosjekter. Tenkte litt på votter i kule mønster (jeg kan likssom aldr få nok votter og lester og antar alle andre er likens?).

Jeg hadde bllitt glad for skikkelig fine sokker (ikke sånne med farger som ikke passert sammen, som tydelig er strikket av alle restene i skuffen) Eller en god lue. Votter liker jeg best hvis de er foret inni. Tykke strikkede grytekluter hadde og blitt tatt godt imot her.

Ellers så er det jo mange som liker hjemmestrikkede kjøkkenkluter

Anonymous poster hash: b72e4...bc5

Skrevet (endret)

Jeg har en slektning som strikker julekulene til Arne&Carlos hvert år. Vi får to stk hvert år og har vel ti stk forskjellige nå. Jeg digger det, og har i år tenkt å kjøpe et eget lite juletre til disse. Blir kjempekult. 😁👍

Endret av Soon to be mum
Skrevet

Sitteunderlag! Strikken og toves. Kjøkkenkluter, hals 😊

Anonymous poster hash: 8d87e...3c9

Skrevet

Sitteunderlag!!! Får aldri nok av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...