Gå til innhold

når vi er inne på piercinger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere piercinger? Jeg har hatt i navle, tunge, nese, brystvorter i mine tidligere år. Nå har jeg 2 igjenn og det er en pitteliten navlering og en i ehm.. ja..underlivet:0

Anonymous poster hash: f692f...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo sykt stygt! Harry! Æesj!!!!!

Anonymous poster hash: 88835...7a4
Skrevet

Har i navlen og på brystet midt mellom puppene (underhudspiercing). Hatt mange flere! Liker dem og at de kan tas ut når man blir lei uten store inngrep som tattoveringer f.eks 😊 Syns piercinger kan være fint! Helst ikke i ansiktet bare 😊😊

Anonymous poster hash: 7afa3...378

Skrevet

Hadde en piercing nedentil da jeg var yngre. Stor stas for gutta. Ga meg ingenting. Nå har jeg ingen og er fornøyd med det.

Anonymous poster hash: 9908b...7d5

Skrevet

Har hatt i tunge, hals og to i underlivet. Var i min ungdom, da nesten ingen hadde det. Perfekt sjekketriks ;) Nå er det flere år siden jeg fjernet de. Er bare harry nå.

Anonymous poster hash: 7261d...b8f
Skrevet

Hatt i nesen, begge brystvortene, to ulike steder i leppa,tunga og navlen. Hadde ikke alle på en gang da! Ingen igjen nå, bare hull i ørene. Den siste jeg tok ut var den i navlen. Blitt litt streitere med åra, he he:-)

Skrevet

Jeg hadde to i navlen (en oppe og en nede), en i hver brystvorte, nesen, øyenbryn, tre i leppa (en i midten nede, en på siden, og en på siden i overleppa), to i tunga, pluss 16 hull i ørene (7 i det ene og 9 i det andre). 

Jepp, alle på en gang og den gang ikke alle hadde det. 

Nå har jeg ingen. Bruker noen av hullene i ørene, men har ingenting i resten. Eneste jeg kunne tenkt meg å ha hadde vært en i tunga, det er den eneste jeg likte veldig godt.

Anonymous poster hash: d305f...536
Skrevet

Hatt i brystvortene, navlen, tunga og ørene. Kun tunge og ører igjen nå.

Anonymous poster hash: a47b5...23f

Skrevet

Har hatt i tungen og navlen, tatt ut for lengst og godt er det!!

Skrevet

Har totalt sett hatt 16 piercinger, men nå har jeg bare fem igjen. Eneste jeg har hatt i ansiktet er i nesa.

Piercinger i ansiktet synes jeg ikke er så fint, men det er min personlige mening.

Anonymous poster hash: 7e9bb...d66

Skrevet

Har i underlivet.hadde en i brystvorten før.

Skrevet

Har også en intimpiercing, har i tillegg hatt i navlen,underleppen og i tungen.

Skrevet

Har hatt i nesa,øyenbrynet og leppa. Det var riktignok samtidig som jeg hadde lilla dreads og hang på blitz. Noen år siden nå ;)

Anonymous poster hash: 98805...e0e

Skrevet

Hadde piercing i nesa på slutten av 80-tallet - noe som førte til høylytt sjokkerte utbrudd og åpenlys peking i småbyen jeg bodde i da...

Nå er jeg 42, neseringen er long gone, men har i begge brystvortene og intimpiercing.

Skrevet

Hvordan "fungerer" egt intimpiercing? Klarer virkelig ikke forestille meg hverken hvor den sitter eller hva den gjør for den som har den, og vil helst ikke google det ;)

Anonymous poster hash: f8ffb...cde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...