Gå til innhold

Syns jeg kan se antydning til pupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jenta mi som straks er 8 år. Hun er liksom ikke helt paddeflat lenger. Ser jeg syner? Det må da være veldig tidlig eller?

Anonymous poster hash: 7afe1...4e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser jeg på min 8åring også, mens 9åringen er like paddeflat:)

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Noen er tidligere ute enn andre. Venninnen min fikk pupper, skikkelige pupper, som 7-åring, jeg fikk ingenting før jeg var 16 :P

Ikke helt sikkert, men om hun begynner å få pupper er det ganske sannsynlig at hun får mensen veldig tidlig også. Kanskje lurt å begynne å prate om det? Om det ikke er gjort alt selvfølgelig ;)

Skrevet

Jeg fikk bryster da jeg var 8. Da jeg var 10, brukte jeg str. 60 C i behå. Hadde størst på hele skolen, husker jeg... De fleste var fremdeles ganske flate. 

Det er normalt med store variasjoner.

Anonymous poster hash: 69f89...d7f
Skrevet

Tenkte det samme idag men min datter er 10. Jeg har imidlertid sett at flere av jentene i klassen hennes har hatt pupper i et par år allerede. Synes det virker utrolig tidlig og blir noe betenkt av alle kunststoffer vi omgås av - i både mat og leker. Leste en gang en artikkel om sammenhengen og synes det var skikkelig skremmende lesing. Men ikke vet jeg hvordan det var før i tiden - kanskje det alltid har vært helt normalt at enkelte er veldig tidlig ute?? Du ser nok ikke syner men det kan jo fremdeles ta flere år før det utvikler seg til ordentlige pupper😉

Anonymous poster hash: e09fb...c26

Skrevet

Jeg var 9 når jeg fikk "knopper". De ble aldri større 😁

Skrevet

Jeg ser det på min 7-åring. Synes det er alt for tidlig! Hvem hun har arvet det av er jammen uvisst da både jeg og mammaen min ikke stod fremst i køen da størrelse ble delt ut.

Anonymous poster hash: 5db10...8e1

Skrevet

Takk for svar. Syns det er tidlig, så får tro de ikke vokser alt for fort fremover ;) Bør vel kanskje ta en prat om mensen snart, ja.

Husker overhodet ikke når jeg selv begynte å få antydning. Vet ikke om hun tenker over det selv, men hun skjuler gjerne "puppene" om man kommer litt brått på henne på badet.

Anonymous poster hash: 7afe1...4e6

Skrevet

Min niåring har fått små pupper. Såpass at hun selv føler det er komfortabelt å bruke en topp innerst, under t-skjorte, singlet osv. Jeg synes det er tidlig, og håper inderlig hun slipper å arve mine store bryster, de er tunge å bære.

Anonymous poster hash: 0aaaf...1c5

Skrevet

Min også. De kom i sommer, hun blir 9 om et par uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...