Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Har ei lita ei på 1 1/2 år, hun har vært mye småsyk nå, snørrete, feber litt av og på, verkende øyne og almenntilstand er ikke helt på topp, hun kan være kjempeform i noen timer, så slapp. Far er på jobb utenlands. Er litt rådvill nå, jobber selv i Bhg så burde vel vist hva jeg skal gjøre. Føler hun er for fin form til at jeg kan ta sykt barn dager, og til å dra til lege, hun er jo bare litt små dårlig form. Men på den andre siden så føler jeg ikke hun har noe i Bhg å gjøre, for hun er jo ikke helt i form, hadde jeg vært hjemme så hadde jeg ikke tvilt, da hadde hun blitt hjemme. Noen tips til hva jeg bør gjøre? Anonymous poster hash: c378e...41c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Ville latt henne være hjemme. Anonymous poster hash: d4de9...296
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Ehhh... Blir hjemme så klart! Anonymous poster hash: 518c0...abe
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Hvis hun blir slapp og i dårlig form etter noen timer, så kan du selvsagt ikke sende henne i barnehage. Barnehagen er et sted for friske barn som kan holde aktivitetsnivået oppe. Du trenger jo ikke nødvendigvis dra til lege fordi hun er småsyk? Anonymous poster hash: 4ede6...fa7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Men hvor lenge ha henne hjemme da. Hun var hjemme i slutten av forrige uke, og hele uka før det (hadde da barnevakt). Synes det blir litt mye, og ja jeg skjønner jo at det er best for henne hjemme. Anonymous poster hash: c378e...41c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Men hvor lenge ha henne hjemme da. Hun var hjemme i slutten av forrige uke, og hele uka før det (hadde da barnevakt). Synes det blir litt mye, og ja jeg skjønner jo at det er best for henne hjemme.Anonymous poster hash: c378e...41c Du må ha henne hjemme til hun er frisk til å være i barnehagen. Det finnes ikke noe fasitsvar på hvor lenge det er. Anonymous poster hash: 4ede6...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå