Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Han hadde et forhold på 6 år med eksen sin. Hun var utro og kastet han ut. Han ønsket allikevel å prøve på nytt, men på den tiden så ville hun ikke. Vi traff hverandre i sommer og begynte å henge sammen. Flyttet sammen etter 2 mnd og bor nå sammen på 3. Mnd. Etter at vi hadde vært sammen i 1 mnd så ombestemte han seg. Eksen ville ha han tilbake og han gjorde det slutt med meg. Flyttet inn til henne igjen, brøt kontakten med meg. Nå sier han at han elsker meg og at han angrer. Har to barn som forguder han og jeg kjenner at jeg savner han veldig. Allikevel så føler jeg meg veldig som nr 2... Synspunkter? Han og eksen har to barn sammen. Anonymous poster hash: 90593...078
Miamimom Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Nei. Han virker veldig ubesluttsom - og du er uansett ikke nummer en for han. Pluss at du har barn å ta hensyn til.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Nei. Han har bevist at eksen er nr 1 og trur nok han hopper så fort hun sier hopp. Er vel heller hun som har dumpet han en gang til. Så du er nok den lettvinte løsningen. Anonymous poster hash: 49d62...5ad
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Nei, jeg vet at det var han som gikk fra henne denne gangen. Hi Anonymous poster hash: 90593...078
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Nei nei nei, løp andre veien, dette fortjener ikke du og hvertfall ikke ungene dine! Anonymous poster hash: 169ed...98a
petite fleur Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Hvis han virkelig ville ha meg tilbake etter å ha driti så innmari på leggen, skulle han jammen meg ha jobbet hardt for det. Vi snakker nesegrus tilbedelse, blomster, romantiske gester, ærlighet, åpenhet, gjennom og ild og vann og hele pakka. Etter ca 1/2 år med denne tilbedelsen skulle jeg saktens tatt ham inn i varmen igjen. Kanskje.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Niks. Anonymous poster hash: 98e13...9fb
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Denne vinglingen hans hadde jeg ikke klart å leve med. Man kan jo tenke at kanskje han trengte å gå tilbake til henne for å innse at han hadde levd på en illusjon. At han da innså at det var DEG han ville ha og at fantasien om henne var nettopp..en fantasi, som viste seg å være oppskrytt.. Men JEG hadde gått rundt og følt på usikkerheten. Når jeg så hvor lett det var for ham å dumpe meg den første gangen, vil det være like enkelt for ham å gå igjen om han møter en annen? Jeg hadde ikke klart å stole på ham, ikke engang om han hadde tryglet/bedt/nesegrus beundring, tvilen ville allerede vært sådd. Paranoia og stolthet hadde satt en stopper for noe mer med denne mannen. SPESIELT etter så kort tid!! Min bf gjør det samme mot sin kjæreste as we speak. Han flyttet fra henne med unnskyldning om at han måtte flytte nærmere ungene (de bodde sammen på hennes hjemsted 1 time unna våre barn). De skulle liksom fortsette å være kjærester, men særboere. Men få uker etter han var på plass i ny leilighet forteller ungene at pappa har fått ny kjæreste. Ei som bor ENDA LENGER UNNA! (Så det ble en tynn unnskyldning)! Da sommeren var over ringte han og forklarte at det nye forholdet var over og at han og ekssamboer hadde funnet sammen igjen.. Jeg kan ikke annet enn å lure på hva samboeren/kjæresten ville sagt/gjort/følt om hun hadde visst om den andre kjæresten (han sier hun ikke vet om den andre), men personlig tenker jeg at han er og blir et respektløst rasshøl som sjonglerer damer på denne måten! GLAD han ikke er mitt problem lenger! Anonymous poster hash: 439cb...9a6
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #9 Skrevet 12. oktober 2014 Nei Anonymous poster hash: 3d52e...f3f
3 i april Skrevet 12. oktober 2014 #10 Skrevet 12. oktober 2014 Har en følelse av at det ikke funker med eksen slik han hadde håpet på. Dette er nok en mann som ikke takler og være singel og som heller flytter inn med deg fremfor og flytte for seg selv. Jeg mener av at du av henyn til dine og hans barn ikke bør flytte sammen med han på en god stund. Det er ikke bra for barna at en mann du har kjent i så kort tid flytter inn og ut alt etter hvordan ståa er med eksdama. Si at dere kan være venner og at dere tar det der i fra. Du bør også snakke skikkelig ut med han om hvorfor han plutselig ikke vil være sammen med eksdamen sin og hvorfor han plutselig vil være sammen med deg igjen. Si at du vil ta det rolig, at dere kan finne på ting sammen og se hvor det bærer.
soleia Skrevet 12. oktober 2014 #12 Skrevet 12. oktober 2014 Han skulle fått jobba for det, for verkeleg å vise at han meinte det var meg han ville ha. Med barn inne i bildet synes eg du skal ta det svært så roleg før du eventuellt innvolverer han i livet deira på nytt. Synes du var svært kjapp med å flytte saman med han første gang.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #13 Skrevet 12. oktober 2014 Nei d hadde jeg ikke tror jeg.... Anonymous poster hash: 86964...d9b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #14 Skrevet 12. oktober 2014 Nei, og da mest av hensyn til barna. Det er vanlig å vente ihvertfall 6-12 mnd før man flytter sammen med en kjæreste når man har barn, da skal man være 100% sikker. Sånn vingling som dette kan jo ødelegge barna dine fullstendig! Anonymous poster hash: 1a1e2...dcf
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #15 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg skjønner ikke: du skriver at dere traff hverandre i sommer og flyttet sammen etter 2 mnd og at dere nå bor sammen på 3. Mnd.? Men du skriver også at han dumpet deg etter 1 mnd og nå vil ha deg tilbake ? Kan du forklare meg? Anonymous poster hash: d744c...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå