Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 vi var ute på tur, og da traff vi en kvinnelig kollega av min mann, og hennes kvinnelige kjæreste. Jeg har hilst på henne en gang før, men i dag ble jeg faktisk litt satt ut da vi traff henne, nesten litt "mo i knærne", og nesten litt fjasete.... Jeg har aldri i mitt liv sett på en dame, eller tenkt i de baner, men med henne er det bare " noe"".... Helt sprøtt i en alder av 40 år og meget lykkelig gift. Andre som har opplevd noe slikt? Anonymous poster hash: 124c7...9dd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Var det fordi hun åpenbart er lesbisk du følte det kanskje? Du veit hun tenner på kvinner, tente det muligens deg? Anonymous poster hash: 54e66...502
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Neeeeeei, jeg kjenner flere lesbiske, og har aldri reagert på det tidligere........ Anonymous poster hash: 124c7...9dd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har opplevd noe lignende. Møtte en kvinne som var i militæruniform, og hun var utrolig pen, men naturlig pen, ganske mørk. Møtte henne 2 ganger, og jeg ble helt satt ut. Men har aldri følt noe lignende senere. Og dette er flere år siden. Anonymous poster hash: 3b19b...393
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Kanskje hormonene dine spiller deg ett puss? Anonymous poster hash: a81e8...c1f
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Syns også av og til at lesbiske damer er sexy - men da er det de som ligner litt femi menn! (Tror jeg liker femi menn hehe) Anonymous poster hash: d0421...aa6
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Har opplevd det. instruktøren til datteren min, hun er ikke lesbisk engang.. Var kjempe ekkelt egentlig, satt ute og snakket med en annen mor, så kom hun bort til oss. Vet ikke hva som skjedde, jeg ble helt ør. Som en forelsket 14 åring.. Prøver fortvilt å unngå dama nå Hun er gift med en mann, jeg er lykkelig med min samboer - som er mann. Går ut i fra st enkelte mennesker tenner mann bare på uansett hvilket kjønn de har Anonymous poster hash: 5f37a...afc
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #8 Skrevet 13. oktober 2014 Godt å høre at andre også har opplevd dette. Det er nok muligens noe i det enkelte hevder :At de forelsker seg i person, ikke kjønn. Hun her fins jo ikke pen, men er sånn "mandig" lesbe.... Anonymous poster hash: 124c7...9dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå