Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Hva anbefaler du til de minste? Er ullvotter varme nok vinteren gjennom? Det sies jo at "ull ikke blir kaldt selvom det er vått", men jeg har erfart at ull blir kaldt når det er vått. Men ikke like kaldt som bomull. Burde jeg kjøpe vanntette og vindtette votter istedenfor ullvotter? Anonymous poster hash: 15519...cbb
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Disse anbefaler jeg! Etter jeg oppdaget disse, har jeg ikke kjøpt andre typer! OG de funker både når det er iskaldt ute og når det er vått! Guttene mine er alltid varme og tørre på henda når de bruker de! Helt suverene! http://nostebarn.no/vindvotter-bomull-ullfrotte.html Anonymous poster hash: 89c7b...a2b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 I barnehagen vil de helst ha ullvotter. Barna holder seg varme, og de har bedre gripeevne enn med tekniske votter. Har begge deler liggende i barnehagen, men er som regel ullvotta som blir brukt. Anonymous poster hash: 1bf72...a50
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Hvor mye kulde tåler de fra nøstebarn? Anonymous poster hash: 0ca98...f72
scarecrow2011 Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg ville brukt ull med vindvotter/ regnvotter over. Absolutt best.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Disse anbefaler jeg! Etter jeg oppdaget disse, har jeg ikke kjøpt andre typer! OG de funker både når det er iskaldt ute og når det er vått! Guttene mine er alltid varme og tørre på henda når de bruker de! Helt suverene! http://nostebarn.no/vindvotter-bomull-ullfrotte.html Anonymous poster hash: 89c7b...a2b Bare synd de ikke kommer i noen fine farger den rosa krasjer fullstendig med vinterdressen. Anonymous poster hash: d584d...09c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Hva er vindvotter egentlig? Er det vanlig å få tak i? Anonymous poster hash: d584d...09c
Gullunger Skrevet 13. oktober 2014 #8 Skrevet 13. oktober 2014 Se på barnehagevotten fra nøstebarn! De er kjempegode! !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå