Gå til innhold

Hvordan kjempe for mannen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gikk fra hverandre pga mye negativt som vi ikke klarte å snu. Desverre så sliter min eks mann med å legge dette bak seg, så han ser ikke at vi noen gang kan bli sammen igjen.

 

Men vi har nå hvert fra hverandre i tre måneder, vi har hvert mye sammen pga barnet, spist middager sammen alene, hvert på fester sammen og hatt det koselig. Jeg føler at det fortsatt er noe der...

 

Er det fortsatt mulig å kjempe for et forhold?

 

Eller jeg helt blåst? :/

 

Anonymous poster hash: 8d7a1...2f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...