elskerlivet Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 jeg har fått påvist en stor muskelknute i livmor, presser på urinblære og ryggnerve og gur derned stooore smerter, oppe 3 ggr på do på natta osv. I henvisningen til sykhuset står det ikke noe om hvilke plager det gir og jeg har ikje fått time før i slutten av desember...klarer rett og slett ikke gå som dette så lenge.. Hva rettigheter har jeg ? har bestilt ny time hos fastlege for å høre..hjelper det om hun sender vedlegg på plagene det gir f.eks. ? var gynekolog som henviste til sykehuset... føler også jeg vet null om hva det ned muskelknuter betyr, fikk bare vite det var en muskelknute og resten måtte jeg ta ned sykehuset..men hallo..det er 12 ukers ventetid ????
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Sjekk ut andre sykehus. Det er fritt sykehusvalg. Anonymous poster hash: c83aa...a79
elskerlivet Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2014 ja, har sjekka det..men om det blir nange runder inn og ut av sykehus blur jo det vanskelig eller ? er vurdering i første omgang..sikkert finne ut hva slags behandling/operasjon..men vil jo ikke for kangt unna hjem når det kommer til operasjon og må sikkert til vurdering og operasjon samne sted ??
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Henvisende lege eller fastlege kan kontakte sykehuset du er henvist og fremskynde legetimen. Timen du har fått er delt ut etter hastegraden/informasjonen i henvisningen, men dessverre stemmer ikke alltid informasjonen med det som er reelt for pasienten. Anonymous poster hash: a3076...652
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Spørs hva din lege har skrevet i henvisningen og hvor prekært hun/han mener det er. Ring til sykehuset og si du kan ta time på kort varsel, altså timer andre avbestiller. Ventelister er noe herk og pga pasienter som avlyser timene dagen før eller pasienter som ikke dukker opp til avtalte timer, så blir ventelistene enda lengre. Anonymous poster hash: 7f73d...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå