Gå til innhold

Reise alene 1 1/2 og 3 1/2 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har mine besteforeldre i Frankrike og må reise dit alene fordi en av dem er syke. Mannen min kan ikke bli med. Jeg har reist veldig mye, snakker flytende fransk og har masse barnevakter i Fr.krike. Er det noen som har noen gode råd ang. selve flyreisen? Har reist alene flere ganger fra de var små, men aldri med begge samtidig. Takk for svar

Anonymous poster hash: 8e4e6...754

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flydd fler ganger til Spania med ungene alene! Pakket inn litt småpremier inn i gave papir og ga underveis. Typ pastilleske, liten leke osv. Ikke noe dyrt. Ha med litt salte kjeks. iPad med film og spill. Men vent med å del ut moroa til de er gått skikkelig lei, dumt å starte flyreisen med mas om mer ting og godis

Skrevet

Det går helt fint. Du trenger ingen spesielle tips, som du ikke selv allerede har erfart, enbpakke kjeks el kan være greit :-)

Det år så fint atte! Så lenge du ikke bor i kirkenes er det ikke så langt!

Anonymous poster hash: 9400a...13f

Skrevet

Puh, takk. Trodde jeg var helt gal som reiser på en sånn tur med to småunger. Takk igjen!

Anonymous poster hash: 8e4e6...754

Skrevet

Trodde barna skulle reise alene! Puh...

Det går bra :) Fikk gode tips fra hun første synes jeg :)

Anonymous poster hash: 37b6d...a16

Skrevet

Kjøp cheerios og ta med som snacks. Og rosiner. Begge deler så smått at det tar tid og krefter å spise :-)God tur, det blir ikke noe problem. Ipad og film eller spill er også greit, forresten.

Skrevet

Skal du mellomlande? I så fall ville jeg tatt med bæresele og trille. Slik at minste kan sitte i bæreselen og eldste i trillen. Da har du kontroll på begge samtidig:-) Spør om å få trillen med til gaten og når du leverer den fra deg så be om å få den ut igjen når du lander på stedet du skal mellomlande.

Skal du kun fra A til B, er det vel ikke så lange flyturen, så litt småsnacks, ipad, klistremerker osv hjelper lenge :-)

Anonymous poster hash: 40bad...e78

Skrevet

Skal du mellomlande? I så fall ville jeg tatt med bæresele og trille. Slik at minste kan sitte i bæreselen og eldste i trillen. Da har du kontroll på begge samtidig:-) Spør om å få trillen med til gaten og når du leverer den fra deg så be om å få den ut igjen når du lander på stedet du skal mellomlande.

Skal du kun fra A til B, er det vel ikke så lange flyturen, så litt småsnacks, ipad, klistremerker osv hjelper lenge :-)

PS: hvis eldste har sluttet med bleie, så ta på bleie på flyturen likevel:-) Så slipper du problemet med "jeg må tisse" samtidig som flyet skal lande osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...