Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Hei! Jeg har mine besteforeldre i Frankrike og må reise dit alene fordi en av dem er syke. Mannen min kan ikke bli med. Jeg har reist veldig mye, snakker flytende fransk og har masse barnevakter i Fr.krike. Er det noen som har noen gode råd ang. selve flyreisen? Har reist alene flere ganger fra de var små, men aldri med begge samtidig. Takk for svar Anonymous poster hash: 8e4e6...754
NormaJean Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har flydd fler ganger til Spania med ungene alene! Pakket inn litt småpremier inn i gave papir og ga underveis. Typ pastilleske, liten leke osv. Ikke noe dyrt. Ha med litt salte kjeks. iPad med film og spill. Men vent med å del ut moroa til de er gått skikkelig lei, dumt å starte flyreisen med mas om mer ting og godis
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Det går helt fint. Du trenger ingen spesielle tips, som du ikke selv allerede har erfart, enbpakke kjeks el kan være greit :-) Det år så fint atte! Så lenge du ikke bor i kirkenes er det ikke så langt! Anonymous poster hash: 9400a...13f
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Puh, takk. Trodde jeg var helt gal som reiser på en sånn tur med to småunger. Takk igjen! Anonymous poster hash: 8e4e6...754
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Trodde barna skulle reise alene! Puh... Det går bra Fikk gode tips fra hun første synes jeg Anonymous poster hash: 37b6d...a16
amandine Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Kjøp cheerios og ta med som snacks. Og rosiner. Begge deler så smått at det tar tid og krefter å spise :-)God tur, det blir ikke noe problem. Ipad og film eller spill er også greit, forresten.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Skal du mellomlande? I så fall ville jeg tatt med bæresele og trille. Slik at minste kan sitte i bæreselen og eldste i trillen. Da har du kontroll på begge samtidig:-) Spør om å få trillen med til gaten og når du leverer den fra deg så be om å få den ut igjen når du lander på stedet du skal mellomlande. Skal du kun fra A til B, er det vel ikke så lange flyturen, så litt småsnacks, ipad, klistremerker osv hjelper lenge :-) Anonymous poster hash: 40bad...e78
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Skal du mellomlande? I så fall ville jeg tatt med bæresele og trille. Slik at minste kan sitte i bæreselen og eldste i trillen. Da har du kontroll på begge samtidig:-) Spør om å få trillen med til gaten og når du leverer den fra deg så be om å få den ut igjen når du lander på stedet du skal mellomlande. Skal du kun fra A til B, er det vel ikke så lange flyturen, så litt småsnacks, ipad, klistremerker osv hjelper lenge :-) Anonymous poster hash: 40bad...e78 PS: hvis eldste har sluttet med bleie, så ta på bleie på flyturen likevel:-) Så slipper du problemet med "jeg må tisse" samtidig som flyet skal lande osv. Anonymous poster hash: 40bad...e78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå