Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har i den siste tiden hatt masse smerter i underlivet. Vært hos legen to ganger, og fikk bekreftet at jeg hadde livmorbetennelse og Urinveisinfeksjon. urinprøven skal sendes inn, siden de ga veldig mye utslag på masse, så hun er ennå ikke helt sikker på om det kan være noe mer. Jeg har gått på antibiotika noen dager, men har ikke blitt noe bedre. Idag har jeg helt sykt vondt, det har begynt å svi veldig der nede, og hele underlivet mitt er ømt og vondt, samtidig som jeg har store smerter i korsrygg og mage. Litt redd det kanskje har utviklet seg til nyrebekkenbetennelse. Men jeg har ikke feber. Noen som har hatt uvi eller nyrebekkenbetennelse, som kjenner seg igjen? Eller har noe erfaringer med dette. Gidder ikke dra til legevakta når jeg allerede har flydd ned legekontoret hele uken. er det nyrebekkenb så kan det vell vente til legen åpner i morgen? Anonymous poster hash: f22d7...50e
<3 2G <3 Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg ville ringt legevakten å hørt hva de mener.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg ville ringt legevakten å hørt hva de mener. Ja jeg ser det ann noen timer, også ringer jeg ikveld om det blir verre Anonymous poster hash: f22d7...50e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Men er det egentlig noe vits å dra på legevakta? Jeg går jo allerede på antibiotika, og det er vell ikke noe mer enn det de får gjort for meg? Anonymous poster hash: f22d7...50e
<3 2G <3 Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Mulig du må ha en annen type. Jeg ville ikke ha ventet så veldig lenge med å ringe. Så får de heller bestemme hva som passer best.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Mulig du må ha en annen type. Jeg ville ikke ha ventet så veldig lenge med å ringe. Så får de heller bestemme hva som passer best. Ja sant. kanskje jeg får ta en telefon da:) takk for svar. Anonymous poster hash: f22d7...50e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg merket ikke at jeg hadde UVI, fikk bare plutselig veldig vondt nederst på ryggen (nyrene) ca 5 min etter jeg ikke hadde klart å tisse for første gang. Var hos legen to timer etterpå og fikk antibiotika, så ble ikke verre. Hadde blitt nyrebekkenbetennelse, hadde ikke feber. Men var VELDIG vondt. Har du ringt legevakten? Siden du ikke har blitt bedre, noe man skal merke veldig fort at man blir, så burde du ringe legevakten. Anonymous poster hash: a5fc8...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå