Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Hva jobber du med? Er du tilfreds med livssituasjonen din? Anonymous poster hash: b27be...54b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Gidder jeg ikke si en gang, for ingen grunn er god nok for de selvgode mobberne på dib. Jeg hadde en grei jobb i Staten, tjente over 400 000 i året. Har jobben enda forsåvidt, men er på aap. Vært så heldig å etter 15 år i staten, barn, ekteskap osv få me. Du vet den latmannssykdommen man bare kan skjerpe seg fra? Ingen grunn til å være syk heller Anonymous poster hash: db895...211
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Fordi jeg var veldig skoleflink som barn/tidlig ungdom, men ble drittlei hele skolen når det virkelig gjaldt. Anonymous poster hash: e8ff4...dee
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Pga min psykisk syke mor ble suicidal da jeg gikk på vgs. Klarte ikke to av fagene. Lå egentlig an til å bli en ren 5-6 student. Senere kom jeg inn på lærerhøgskole med realkompetanse. Er nå lærer med 7 år høgskoleutdanning i bagasjen. Anonymous poster hash: 132f3...505
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har 1 år vidaregående men har ein flott lederstilling og tener langt over 500 000. Anonymous poster hash: 6c677...3f4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Strøk i et fag som ikke var studiekompetansefag, men det spiller jo fint liten rolle for vitnemålet sin del Går på høyskole likevel, kom inn på 23/5 regelen Anonymous poster hash: 462ae...1fe
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Fullført treårig utdannelse på yrkesfag og jobber i dag som sertifisert flymekaniker (tekniker B1-1) og har en inntekt på i overkant av 700k i året. Det er ikke alle yrker som krever at man går stud spes og høyskole. Anonymous poster hash: 9f38c...0e5
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Fordi jeg gikk yrkesrettet linje og har fagbrev istedet. Anonymous poster hash: fbaea...68f
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #9 Skrevet 12. oktober 2014 Fordi jeg ble syk halvveis gjennom videregående, og måtte på trygd istedet for jobben jeg hadde drømt om. Anonymous poster hash: 647d8...c4e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #10 Skrevet 12. oktober 2014 Dytt ... Anonymous poster hash: b27be...54b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #11 Skrevet 12. oktober 2014 Who cares? Jeg har studiekompetanse, deretter bacehelorgrad fra UiO, deretter mastergrad fra UiO. Med gode karakterer hele veien. Bryr meg midt bak om folk har studiekompetanse og høyere utdanning eller ei. Kjenner flere med både mastergrad og doktorgrad som jeg ikke liker, og jeg kjenner mange uten studiekompetanse som er varme, kloke og kompetente mennesker. Svigermoren min er en av de klokeste jeg kjenner, og hun tok aldri artium. Det viktigste er ikke hva slags utdanning man har, men hva slags medmenneske man er og hva man velger å bruke tiden sin på. Det samme gjelder for øvrig folk med skrivefeil. De som tråkker på og gjør narr av dem som har mindre utdanning enn seg selv eller som sliter med skrivefeil er noen av de mest laverestående individene jeg vet om. Anonymous poster hash: eb69b...748
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #12 Skrevet 12. oktober 2014 Kjære HI. Du vet vel forøvrig at man kan sitte med både bachelor og master tittel uten å ha studiekompetanse? Det er flere av studiene du kommer inn på kun med realkompetanse... Anonymous poster hash: 9f38c...0e5
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #13 Skrevet 12. oktober 2014 Who cares? Jeg har studiekompetanse, deretter bacehelorgrad fra UiO, deretter mastergrad fra UiO. Med gode karakterer hele veien. Bryr meg midt bak om folk har studiekompetanse og høyere utdanning eller ei. Kjenner flere med både mastergrad og doktorgrad som jeg ikke liker, og jeg kjenner mange uten studiekompetanse som er varme, kloke og kompetente mennesker. Svigermoren min er en av de klokeste jeg kjenner, og hun tok aldri artium. Det viktigste er ikke hva slags utdanning man har, men hva slags medmenneske man er og hva man velger å bruke tiden sin på. Det samme gjelder for øvrig folk med skrivefeil. De som tråkker på og gjør narr av dem som har mindre utdanning enn seg selv eller som sliter med skrivefeil er noen av de mest laverestående individene jeg vet om. Anonymous poster hash: eb69b...748 Godt svart. Anonymous poster hash: 5b2da...70a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #14 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg hadde det ikke, grunnet en oppvekst med grov seksuelt, psykisk og fysisk misbruk. Kom meg først på ungdomshjem som 16 åring. Gikk da på videregående, og hadde gode karakterer. Så fant læreren at han skulle trakassere meg seksuelt, og prøve å presse meg til sex. Jeg var jo bare et barnevernsbarn som ingen ville tro på. Men jeg ga ganske klar beskjed om at han aldri ville få meg. Da startet han å presse meg ut. Så etter 1,5 år, sa han at fraværet mitt var alt for stort, så jeg ville ikke få karakter i noen av hans fag. Og siden jeg var barnevernsbarn, så var det ingen som trodde på meg og at dette ikke stemte. Samtidig ble jeg voldtatt av en av de andre på ungdomshjemmet. Så jeg bare ga opp. Dette var ikke lenge før jeg ble 18 år. Ble da kastet på gata, og nektet sosialhjelp. Men klarte og få meg jobb. Hadde den noen år og ble syk. Var syk i 10 år. Så tok jeg generell studiekompetanse og studerer nå på høyskole. Anonymous poster hash: bb1b4...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå