Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Trenger litt hjelp av dere kloke damer (og menn) I år er det min tur til å lage julekalender til mannen, men fantasien har ikke slått til ennå så trenger tips til hva jeg kan pakke inn. Hadde for 2 år siden øl kalender , så må finne på noe annet i år. Så langt har jeg tenkt småflasker med Cognac eller whiskey, men deg blir bare fredag og lørdagspakker. Så om noen har noen forslag så ville det vært supert! Anonymous poster hash: 583e7...812
Superdolly Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Hvilken prisklasse tenker du da? Sokker, flaxlodd, isskrape, votter eller vanter, post it-lapper, en god kulepenn, dusjsåpe, deodorant, sjampo. Har han en hobby, kan du kjøpe ting han bruker/trenger til den hvis det ikke blir for dyrt. Bilpleieprodukter hvis han er interessert i bil. Kjøkkenutstyr hvis han liker å lage mat eller bake.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Litt eksklusiv sjokolade eller kaffe, tegneserieblader (Pondus e.l.), hansker, ullsokker, en pocketbok, gavekort på Kino.... Anonymous poster hash: 9c9fe...2ce
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Skulle til å si ølkalender, men ser den er brukt opp.. Hva med "gavekort" på diverse tjenester? Blowjob, stripping, massasje.. Trenger ikke være seksuelt relatert heller da 😜 3 retters middag, barnefri aften f.eks Ellers kan du kjøpe klær, kosmetikk, iTunes gavekort, fotballkamp billett... :-) Anonymous poster hash: d57c2...d95
It's all about me Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Min julekalender til mannen et par år siden: Spurte ungene om de hadde noe å fortelle om pappa. Skev ned alle minneverdige utsagn, både morsomme og fine, på 24 lapper og la de i hver sin pose som ble hengt på en lang snor. Ble en liten høydare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå