Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Er det noen her som har "dreisen" på de? Kan noen dele oppskrift? Jeg har ikke prøvd enda men kommer til!! Jeg er bare usikker på hvordan unngå at de blir sure og muglete? Anonymous poster hash: 36267...302
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Prinsippet er enkelt: to bokser, evt en boks og en våtpose. Kluter med vann og olje (feks kokos) i den ene og de skitne puttes i boks eller våtpose til vask. Lag ny ladning hver 3-4 dag tror jeg. Har ikke fått testa ut selv enda, men dette er vel grunnoppskriften som jeg vet mange bruker. Man får også kjøpt ferdige sett med bokser, kluter og olje. Men de koster en del, og de fleste har jo både bokser og kluter tilgjengelig, kluter kan man evt sy selv.
MamaLadyBug Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Har litt olje i en boks med kokt, avkjølt vann. 1-2 dl. Legg i en bunke mesoft kompressor og la dem trekke til seg vannet. Hell av restevann og klem litt på serviettene, de skal være våte men ikke dryppe. Bruk en lufttett boks som tupperware f.eks.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Har sett flere videoer og oppskrifter der de bruker kjøkkenpapir med kokt vann, mild såpe og litt olje, f.eks. Noen varianter der de har i eddik eller te tre olje for å hindre bakterievekst.. Søk litt på YouTube Anonymous poster hash: 36267...302
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Såppass ja. Oppskrift på hjemmelaga våtservietter? Da har jeg hørt det også. Jeg hadde mesoft med litt vann og olje i en plastikkpose i stelleveska jeg. Enkelt og greit. Lett å fylle på. Hvorfor gjøre noe så enkelt for komplisert? Anonymous poster hash: 1998e...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå