Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Det er 6 og 8 år siden siste fødsler, men nå i uke 5+3 blir ikke magen flat... Jeg er 168cm og veier ca 50/52kg.. Så er ikke spesielt "stor" ellers. Det er nesten så jeg har trøbbel med å skjule den... Ser ut som om jeg er omlag 4 mnd på vei på det meste :0 (kvelden) Dette er fryktelig vanskelig da det er så tidlig ennå, er det vanlig å få sånn mage med nr 3, selv så lenge etter de to første? Anonymous poster hash: 43a5f...7dd
Daquiry Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Jeg er også sånn, er progresteronen som gjør oss oppblåst . Går over når vi får ordentlig mage har jeg hørt Endret 12. oktober 2014 av Daquiry
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Det er nok bare magemuskler og tarmmuskler som slapper av. Samt litt luft kanskje? Det er hvertfall ikke livmoren som lager mage i uke 5/6 Anonymous poster hash: c908e...08b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg vet at det ikke er livmoren Men det er jo fryktelig slitsomt buksene strammer og magen lager en liten "bul" i genseren... Uff... Jeg kan ikke huske at jeg var sånn med de to andre... Med første kunne jeg gjemme bort magen i 6 mnd.. Anonymous poster hash: 43a5f...7dd
Daquiry Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har kjøpt hold in undertøy, så jeg ikke ser gravid ut.
Ster IL Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg var 7 uker på vei da jeg fikk mage. Fikk tvillinger.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Hold in hjelper ikke :0 Skrekk!!! Tvillinger, vi venter nr 6 (tilsammen med mine og dine)..... Anonymous poster hash: 43a5f...7dd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Det er nok bare magemuskler og tarmmuskler som slapper av. Samt litt luft kanskje? Det er hvertfall ikke livmoren som lager mage i uke 5/6 Anonymous poster hash: c908e...08b TARMMUSKLER? Det er ikke muskler i tarmen! Er det mulig? HI, man blir oppblåst ofte allerede i uke 4-5. Her fikk jeg mage veldig tidlig, uansett hva man spiser så er man full av luft. Ikke nødvendigvis tvillinger. Anonymous poster hash: 29f4b...11b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #9 Skrevet 12. oktober 2014 Det er nok bare magemuskler og tarmmuskler som slapper av. Samt litt luft kanskje? Det er hvertfall ikke livmoren som lager mage i uke 5/6 Anonymous poster hash: c908e...08b TARMMUSKLER? Det er ikke muskler i tarmen! Er det mulig? HI, man blir oppblåst ofte allerede i uke 4-5. Her fikk jeg mage veldig tidlig, uansett hva man spiser så er man full av luft. Ikke nødvendigvis tvillinger. Anonymous poster hash: 29f4b...11b Neivel? Tror du maten siger nedover av tyngdekraften du da?? Anonymous poster hash: 9c33b...a78
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #10 Skrevet 12. oktober 2014 Det er nok bare magemuskler og tarmmuskler som slapper av. Samt litt luft kanskje? Det er hvertfall ikke livmoren som lager mage i uke 5/6 Anonymous poster hash: c908e...08b TARMMUSKLER? Det er ikke muskler i tarmen! Er det mulig? HI, man blir oppblåst ofte allerede i uke 4-5. Her fikk jeg mage veldig tidlig, uansett hva man spiser så er man full av luft. Ikke nødvendigvis tvillinger. Anonymous poster hash: 29f4b...11b Neivel? Tror du maten siger nedover av tyngdekraften du da?? Anonymous poster hash: 9c33b...a78 Hehe! Til og med ungene mine på 5 og 6 år vet at det finnes muskler i tarmene Anonymous poster hash: 09b39...0ca
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #11 Skrevet 12. oktober 2014 Det er nok bare magemuskler og tarmmuskler som slapper av. Samt litt luft kanskje? Det er hvertfall ikke livmoren som lager mage i uke 5/6 Anonymous poster hash: c908e...08b TARMMUSKLER? Det er ikke muskler i tarmen! Er det mulig? HI, man blir oppblåst ofte allerede i uke 4-5. Her fikk jeg mage veldig tidlig, uansett hva man spiser så er man full av luft. Ikke nødvendigvis tvillinger. Anonymous poster hash: 29f4b...11b Neivel?Tror du maten siger nedover av tyngdekraften du da?? Anonymous poster hash: 9c33b...a78 Hehe! Til og med ungene mine på 5 og 6 år vet at det finnes muskler i tarmene Anonymous poster hash: 09b39...0ca Joda, men det er ikke de musklene som holder magen på plass slik at man er flat. Tarmene ligger under magemusklene, så om man har muskler i tarmen eller ikke, spiller ingen rolle for hvor flat man er. Anonymous poster hash: 29f4b...11b
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. oktober 2014 #12 Skrevet 12. oktober 2014 Det er nok bare magemuskler og tarmmuskler som slapper av. Samt litt luft kanskje? Det er hvertfall ikke livmoren som lager mage i uke 5/6 Anonymous poster hash: c908e...08b TARMMUSKLER? Det er ikke muskler i tarmen! Er det mulig? HI, man blir oppblåst ofte allerede i uke 4-5. Her fikk jeg mage veldig tidlig, uansett hva man spiser så er man full av luft. Ikke nødvendigvis tvillinger. Anonymous poster hash: 29f4b...11b Neivel?Tror du maten siger nedover av tyngdekraften du da?? Anonymous poster hash: 9c33b...a78 Hehe! Til og med ungene mine på 5 og 6 år vet at det finnes muskler i tarmene Anonymous poster hash: 09b39...0ca Joda, men det er ikke de musklene som holder magen på plass slik at man er flat. Tarmene ligger under magemusklene, så om man har muskler i tarmen eller ikke, spiller ingen rolle for hvor flat man er. Anonymous poster hash: 29f4b...11b Hehe, joda. For når musklene i tarmen slapper av øker volumet (omkretsen) på tarmen, slik at det samles mer tarminnhold der, derav oppblåstheten og følelsen av at man må på do, men ikke må like vel. Mange opplever forstoppelse også, fordi tarminnholdet blir liggende for lenge i tarmen fordi nettopp musklene slapper av. Dermed suges det mer væske fra innholdet og det kan resultere i forstoppelse, som igjen øker magevolumet. Så lærte du noe nytt i dag og.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #13 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg fikk mage veldig tidlig! I begynnelsen var jeg nok bare oppblåst, men jeg var ikke mange uker på vei da jeg følte jeg måtte begynne å gå med store gensere for å skjule. Når jeg var på første kontroll i uke 13 var livmoren nesten ved navelen. Legen trodde ikke det var mulig så jeg ble sendt til ul. Der var det én baby og jeg var 13 uker på vei. Jeg ligger enda over gjennomsnittet på synfysemålet, men det er ingenting unormalt ifølge ul. Anonymous poster hash: c8a19...2e6
Jenta30 Skrevet 12. oktober 2014 #14 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg er 6+2 og har stor mage på ettermiddagen og kvelden. Helt umulig å skjule, og jeg er også 3. gangs. Vet jo godt at det ikke er babyen allerede, men det er hormoner som gjør magen så stor. Stein hard er den også! Familie vet ikke noe enda og får jeg besøk etter jobb kl 16 og utover så sliter jeg. Da må det bli baggy gensere for å skjule kulen
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #15 Skrevet 12. oktober 2014 Hei, ser du skriver at du venter nr 6 av mine og dine, hvor mye har dere de andre barna? Vi har tilsammen 4, en felles på 4 år, to på 10&14 som bor her 70% en på 9 som bor her 30%. Har sååå lyst på en til, men føler det er galskap i andres øyne. Hvordan er det med dere aldersmessig og samvær? Anonymous poster hash: 39ef0...ce2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #16 Skrevet 12. oktober 2014 Hei, ser du skriver at du venter nr 6 av mine og dine, hvor mye har dere de andre barna? Vi har tilsammen 4, en felles på 4 år, to på 10&14 som bor her 70% en på 9 som bor her 30%. Har sååå lyst på en til, men føler det er galskap i andres øyne. Hvordan er det med dere aldersmessig og samvær?Anonymous poster hash: 39ef0...ce2 Hei ) Vi har 5 og 8 åring 75%, så er det tre tenåringer 14-19 som er her 40% (19 åringen lever sitt eget liv og har ikke eget rom hos oss) de to andre tenåringene er også alltid velkomne når de vil utenom. Galskap? Jo, kanskje, men vi får det til Anonymous poster hash: 43a5f...7dd
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #17 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg fikk mage tilsvarende tidlig med nr 3. Sikkert mye luft, men den ble ikke mindre med tiden heller. På slutten så det ut som om jeg ventet 2 eller 3, ut kom en plugg på 4,5 kg. Jm sa det var vanlig å få større mage med nr 3 Anonymous poster hash: 8450b...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå