Gå til innhold

Inspirert! Blir du skuffet om du blir slettet på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerer dere? Jeg har blitt slettet av en, men aner ikke hvorfor. Ble litt grubling om hva det kunne være...Legger ikke ut noe ofte, og aldri sterke meninger. Muligens var jeg for kjedelig?

Anonymous poster hash: 52d1e...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg blir ikke skuffet. Legger sjeldent merke til det.

Skrevet

Jeg blir ikke skuffet, men syns det er litt merkelig og stusser litt.

Mannen til kusinen min har slettet meg og en kompis i vennegjengen.

Jeg oppdater statusen kanskje 1 gang i mnd, legger ut et bilde eller to i mnd.

Deler heller ikke andres bilder, statuser osv.

Så vet ikke hva jeg har gjort for å irritere de :P

Anonymous poster hash: 78418...b98

Skrevet

Jeg blir irritert når folk bare sletter meg uten å gi en grunn.

Men det går fort over da :)

Anonymous poster hash: 15231...0f2

Skrevet

Jeg har sikkert blitt slettet mange ganger uten å vite det.

Merket at svigersøsteren slettet meg i forbindelse med en krangel hun hadde med min mann. (altså ingenting som hadde med meg å gjøre) De er blitt venner på FB igjen, men hun har ikke lagt til meg igjen .... Kjenner jeg er skuffa, lei meg, irrititert og sur pga det. Og vanskelig å gidde ha noe med henne å gjøre ellers å da. Falsk!

Anonymous poster hash: b5f75...63d
Skrevet

Blir absolutt ikke skuffet, men skjønner ikke greia med ivrige bekjente som bare må adde meg for så å slette meg en stund etter :)

Kan være at jeg legger restriksjoner på dem, haha, ikke så mye spennende å se :D

Er kun de jeg kjenner godt som får se godsakene ;)

Skrevet

Blir absolutt ikke skuffet, men skjønner ikke greia med ivrige bekjente som bare må adde meg for så å slette meg en stund etter :)

Kan være at jeg legger restriksjoner på dem, haha, ikke så mye spennende å se :D

Er kun de jeg kjenner godt som får se godsakene ;)

Den siste setningen ble bare feil, sorry! dere skjønner hva jeg mener haha. :D

Skrevet

Nei, blir ikke skuffet. Ikke sikkert jeg legger merke til det engang.

Anonymous poster hash: 9d81b...fbc
Skrevet

nei, egentlig ikke. Jeg sletter folk som aldri skriver noe på fb, de som sniker.

De gidder jeg ikke å ha som venner.

De som jeg ikke vil lese om, men fortsatt ha på fb, fjerner jeg fra nyhetsfeeden.

Men holder på å slette flere og flere. Kjenner jeg ikke gidder å ha tidligere kjenninger på fb lenger.

Anonymous poster hash: 51dde...8b9

Skrevet

Hvordan vet man hvem som har slettet en da?

Aldri jeg sjekket på noen måte ihvertfall, og ville sikkert ikke merket det om jeg ble slettet av noen....

Anonymous poster hash: e34ea...9d0
Skrevet

Merker ikkje ein dritt.

Dør jeg da når jeg mister venner.

Lever bedre uten facereva.

Anonymous poster hash: f6436...3af

Skrevet

Ja, jeg blir ekstremt skuffet!

Gråter meg i søvn natt på natt!

Eller....

Ne. Kunne ikke brydd meg mindre.

Skrevet

Jeg merker ikke at noen har slettet meg jeg. Når jeg sletter andre så er det fordi jeg ikke har noe med den personen å gjøre utenom fb. Regner med at andre sletter meg av samme grunn.

Skrevet

Jeg er en smule umoden der skal jeg innrømme, merker jeg at noen har slettet meg så blokkerer jeg de umiddelbart og jeg hilser ikke neste gang jeg møter på vedkommede. Ei spurte meg en gang om hvorfor jeg ikke sa hei, jeg svarte da at hvis hun ikke engang kunne være venn med meg på facebook så jeg heller ingen grunn til å hilse! (Ser galskapen i det selv altså ;) , men thats me)

Anonymous poster hash: aa18b...4ff

Skrevet

Nei, er ikke sikkert jeg hadde fått det med meg heller.

Skrevet

Jeg har slettet mange i det siste. Folk jeg ikke har hatt kontakt med på mange år og som bare var bekjente jeg ikke hadde noe særlig interesse av å bli bedre kjent med.

Jeg hadde ikke tenkt noe over om disse slettet meg og regner med de ikke har reagert på at de har blitt slettet...hvis de i det hele tatt har oppdaget det.

Anonymous poster hash: 88a1d...fe4
Skrevet

Nei det merker jeg ikke engang. Har ofte opprydning på vennelista får å slette mange jeg egentlig ikke har noe felles med som har blitt lagt til på en fest eller noe.

Anonymous poster hash: 614f5...009

Skrevet

Ja, jeg blir veldig lei meg. Tenker lenge på hva grunnen kan være. Men så har jeg ikke så mange venner på face, ca 200 bare, så det merkes.

Anonymous poster hash: e2869...fa8

Skrevet

Blir lei meg når jeg blir slettet av de som står meg nært, venner og familie. Oppdager det når jeg savner statuser fra personer, eller skal sende en pm.

Ellers bryr jeg meg ikke.

Anonymous poster hash: c27bd...d3a
Skrevet

Jeg er en smule umoden der skal jeg innrømme, merker jeg at noen har slettet meg så blokkerer jeg de umiddelbart og jeg hilser ikke neste gang jeg møter på vedkommede. Ei spurte meg en gang om hvorfor jeg ikke sa hei, jeg svarte da at hvis hun ikke engang kunne være venn med meg på facebook så jeg heller ingen grunn til å hilse! (Ser galskapen i det selv altså ;) , men thats me)

Anonymous poster hash: aa18b...4ff

He he. Ikke sikkert at hun slettet deg. Av og til blir det litt feil på sidene og forl du har på listen faller ut uten at noen har slettet noen :)

Har ikke brydd meg om det og har tenkt på å slette noen selv, men får se.

Anonymous poster hash: ec7e6...25f

Skrevet

Klarer ikke å legge merke til om noen sletter meg. Da må det i så fall oppdages tilfeldig.

Men jeg oppdaget plutselig at min manns 15-årige niese har slettet meg. Og aner ikke hvorfor! Har ikke daglig kontakt, men stemningen er god når vi møtes...

Anonymous poster hash: 5f6b7...6c3

Skrevet

Noen har slettet meg og det forstår jeg godt. De har enten vært bare fjernt bekjente eller det har vært skilsmisser i vennekretsen der jeg er venn med den ene av partene og så videre. Det er jo helt håpløst å ta dette personlig!

Anonymous poster hash: fff63...ce3
Skrevet

Jeg legger ikke til mange og er nok den som sletter i større grad en andre er.

Så de fleste på min facebook er i slekt med meg eller en nær/god venn.

Har dog noen foreldre i mine barns klasser som har lagt meg til, følte ikke at jeg kunne si nei der.

Eneste jeg vet (selv om det fullt er mulig det er flere) som har slettet meg er min tante, jeg syntes det er litt merkelig men samtidig har jeg oppdaget at jeg tydeligvis ikke telles med i familien lengre når det gjelder henne, hun kommer på besøk til min søster som bor 5 minutter unna men gir henne beskjed om å ikke si noe til meg, hun inviterer alle mine søsken uten meg i familieselskap osv.

Jeg har for det jeg vet ikke noe uoppgjort med henne men helt ærlig så orker jeg ikke bruke energi på å finne ut hva det er eller la det plage meg noe spesielt.

Hun er en dame med bastante og bestemte meninger så jeg antar at jeg har sagt eller ikke sagt noe, gjort eller ikke gjort noe........... hvem vet.

Hadde noen jeg regnet som nære venn eller i min nærmeste familie slettet meg ville jeg nok reagert, jeg ville spurt personen om hvorfor og hadde nok blitt litt såret ja.

Andre må nå bare slette meg, grunnen ville nok vært at jeg er for kjedelig. Jeg poster omtrent aldri noe.

Anonymous poster hash: 6155a...394
Skrevet

Ja, jeg blir veldig lei meg. Tenker lenge på hva grunnen kan være. Men så har jeg ikke så mange venner på face, ca 200 bare, så det merkes.

Anonymous poster hash: e2869...fa8

er 200 lite?

Jeg har ikke fullt 50 engang jeg og syntes ikke jeg har lite

Anonymous poster hash: 6155a...394

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...