Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg gidder ikke å handle. Middagen er grei, vi hadde uansett tenkt å ha lammestek som rekker til både oss og de tre gjestene, men jeg har ingenting å lage dessert av. Med mindre man kan lage noe av hermetiske aprikoser, fløte og egg (jeg har selvsagt alt det "vanlige" i hus, så som mel, sukker, osv.). Tips? Anonymous poster hash: f98eb...c57
Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Lag ei rullekake og ha på pisket krem og sprikos på toppen. Blir mere som til kaffen, men funker både som dessert og til kaffen
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Aprikospai med marengslokk. Aprikos med piska krem. Evt lage en tilslørt bondepiker variant. Pavlova med krem og aprikos eller pikekyss med aprikosculi eller krem, kanskje dyppet i sjokolade. Anonymous poster hash: 72948...367
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Mye jeg kan lage jo - takk for tips! Anonymous poster hash: f98eb...c57
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Pai kan jeg alltids lage, men hvordan lager man marengslokk? Anonymous poster hash: f98eb...c57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå