Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Hva er den dummeste statusen du har sett på Facebook? Anonymous poster hash: 2059b...969
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 En bestemor som la ut bilde av sin sønn (fra da han var 3 år, er 30 nå) naken, med støvler og hatt. Og, man kan se "stellet" altfor tydelig. Upassende og selv om mange kommenterte at hun burde slette det, begynte hun å krangle og å si at hun legger ut det hun vil... Anonymous poster hash: c7894...4a2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 En som nesten bare skriver statuser om sine dovaner. Og det kun når det er nr 2 som skal ut. Han er finnmarking og statusene kan være noe ala dette: SATAN i grønnhælvettje fettpong. Vess nån lure på ka den førrdærva lukta e så e d æ som lægg en kabel. SATAN sjetten satt så inni jævlig fast og stinke død og førrdervelse, besvime snart av hær æ sett....Får presse ut resten av sjiten og gå å lage mæ mat. Rævhålle e sprækkferdig. Jeg har nå skjult fyren så jeg slipper å lese mer om rompehullet og bæsjen hans. Anonymous poster hash: 79161...e04
LittLykkelig Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 En som nesten bare skriver statuser om sine dovaner. Og det kun når det er nr 2 som skal ut. Han er finnmarking og statusene kan være noe ala dette: SATAN i grønnhælvettje fettpong. Vess nån lure på ka den førrdærva lukta e så e d æ som lægg en kabel. SATAN sjetten satt så inni jævlig fast og stinke død og førrdervelse, besvime snart av hær æ sett....Får presse ut resten av sjiten og gå å lage mæ mat. Rævhålle e sprækkferdig. Jeg har nå skjult fyren så jeg slipper å lese mer om rompehullet og bæsjen hans. Anonymous poster hash: 79161...e04 Dævver... 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Hahaha! Så grusomt... ler meg ihjel av han finnmarkingen! det går ikke an! Anonymous poster hash: 7d6bc...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå