Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har slitt lenge, vært ute av form, tung til sinns, alt har vært et ork, og har ikke følt glede over noe, uten at jeg helt har visst hvorfor. Nå har vi kommet til et punkt hvor det er naturlig for oss å flytte tilbake til mitt hjemsted, etter 11 år her, og vi driver å ser på hus, ordner jobb osv... Og der kribler i magen! Jeg er glad! Så rart, var det rett og slett hjemlengsel uten at jeg visste det? Eller bare godt med forandring kanskje :-P andre som har opplevd å slite uten å å visst helt hvorfor? Anonymous poster hash: 7db8e...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå