Gå til innhold

Søndag og litt av hvert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får begynne med det positive :)

Helg

Sove lenge

Sol ute

Innredningen i skapet mitt på soverommet er ferdig

Bilen har fått plass i garasjen igjen

Høstferien er slutt

Ingen migrene anfall i natt

Negative

Siste dag i helga og høstferien

Jeg er egentlig ikke skikkelig syk, bare hangler og har vondt

Vi blir ikke helt enige rundt dette med hund

Det finnes akkurat nå ingen hunder jeg vil ha OG som er innen rekkevidde

Jeg har lovt barna å reise i badeland neste lørdag. Jeg er så sliten at jeg ikke har lyst.

Videoannonse
Annonse
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Vel akkurat nå har jeg sunket dypt nedi sofaen, litt hat fordi teen min ble kald, men elsk fordi jeg fant en zero, isbiter og ei sitronskive:)

Har fått ryddet og gjort klart til neste morgen, men der venter hat fordi jeg må til tannlegen og bytte en gammel fylling .. Men fort gjort og snill tannlege, så da satser vi på en bra dag ellers!

Sliten er noe forbanna herk; har blitt minimalt med søvn i helgen pga diverse, så jeg ser for meg senga om ikke for lenge.

Og ikke minst en stor søndagsklem til deg Moota - håper du får en bra morgendag!!

Skrevet

Takk! Det kommer godt med :)

Jeg har kjøpt meg 2 nye skjørt nå og kjøpte 1 for et par uker siden så med klærne jeg kjøpte i Danmark og i sommer og alle de fine klærne jeg fant når jeg flytta klærne mine over i det store nye skapet så har jeg så mange fine, og tom vinterpassande elske antrekk at det er super elsk bare det :)

Skrevet

Ro i huset etter lekedag på lekeland, havrekjeks, snackajacks og pepsi max. Mandagskjolen ligger klar, noe må man jo gjøre for å gjøre en mandags morgen på jobb litt lysere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...