Gå til innhold

jeg misliker mannen min sterkt til tider.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han respekter meg ikke.jeg har spurt i en evighet.. Over tre år om han kan Prøve å slutte å røyke for vårt barns skyld. Han har enda ikke prøvd. Vår datter har større sjanse for å begynne å røyke om han gjør det. Og han stinker røyk!!!! Han røyker konstant... Jeg spyr. Han MÅ drikke alkohol hver helg. I går drakk han over ti øl alene!!!! Jeg satt ved d iden av edru.. Skulle opp med vår datter + jeh er imot å drikke mer enn to glass vin når jeg har ansvar for et barn. Han tar det for gitt at jeg skal stå opp tidlig. Han kom ruslende ned kl 10... Vi var oppe 6. Jeg tror jeg har sovet til lenger enn 7 kanskje to ganger på to år!!! Han er ufyselig med meg nåt han blir for full. Snakker ledlatende. Nekter å tro han hadde latt være å drikke øl om han hadde hatt henne alene en helg. Jeg skyr mannen for tiden... Han er då umoden. Får meg ikke til å dra pga barnet. Vi fungerer fint forran henne... Vi har det også fint innimellom... Han har lovet å kutte ned øldrikking før... Men nei. Hvorfor er det så viktig for han.. Arg

Anonymous poster hash: 49698...b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier det selv, han respekterer deg ikke. Hvorfor vil du dele livet ditt med en som ikke respekterer deg? 

Anonymous poster hash: 90fe5...3e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...