Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 "Brev fra en psykopat" Og skrev sykt under. Men herregud det er jo akkurat slik han er. Alle punktene er faktisk slik han har vært mot meg. Tror ikke han vet det selv. Han er faktisk en psykopat. Er glad han foreløpig ikke får se vårt barn, han skal ikke få ødelegge henne og http://kranglepetterne.wordpress.com/2014/10/10/brev-fra-en-psykopat Anonymous poster hash: b2436...dbb
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 "Brev fra en psykopat" Og skrev sykt under. Men herregud det er jo akkurat slik han er. Alle punktene er faktisk slik han har vært mot meg. Tror ikke han vet det selv. Han er faktisk en psykopat. Er glad han foreløpig ikke får se vårt barn, han skal ikke få ødelegge henne og http://kranglepetterne.wordpress.com/2014/10/10/brev-fra-en-psykopatAnonymous poster hash: b2436...dbb Min la ut et eller annet om evnen til å føle empati og medmenneskelighet. Det er samme man som Ruinerte meg økonomisk, var utro og nå lager helvete for hver minste ting vi må ha med hverandre å gjøre, enda jeg har gitt tydelig beskjed om at han skal lat meg være i fred for jeg synes det er sårt og vondt. Idiot Anonymous poster hash: 60273...f5d
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Synd at det finnes slike mennesker der ute Anonymous poster hash: b2436...dbb
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Men de fleste psykopater ser jo ikke det de gjør galt, og det de gjør galt er jo noen andre sin feil. Ikke deres. De er jo smarte, flotte, fantastiske mennesker. Jeg har selv vokst opp med 2 gale foreldre, om de var psykopater vet jeg ikke. Men min far misbrukte meg fra jeg var 3-8 år, voldtok meg jevnlig fra jeg var 6 år. Da jeg var rundt 12, var det en sak om det på nyhetene, da satt han og la ut om hvor grusomt det var, og kunne ikke fatte hvordan noen kunne gjøre sånt mot et barn. Eller min mor som holdt på med psykisk terror i alle år. Så gikk vi til familierådgiver på mitt initiativ da jeg var 13, og der kunne hun fortelle at hun aldri hadde sagt noe stygt til meg. Og hadde hun det så var det fordi hun var full, og da teller det ikke. Begge var alkoholikere. Tror det blir helt umulig å prøve å forstå seg på sånne mennesker. Eller sitte å vente på en unnskyldning. For de klarer faktisk ikke å se sine egne feil. Anonymous poster hash: f109a...3d5
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Men de fleste psykopater ser jo ikke det de gjør galt, og det de gjør galt er jo noen andre sin feil. Ikke deres. De er jo smarte, flotte, fantastiske mennesker. Jeg har selv vokst opp med 2 gale foreldre, om de var psykopater vet jeg ikke. Men min far misbrukte meg fra jeg var 3-8 år, voldtok meg jevnlig fra jeg var 6 år. Da jeg var rundt 12, var det en sak om det på nyhetene, da satt han og la ut om hvor grusomt det var, og kunne ikke fatte hvordan noen kunne gjøre sånt mot et barn. Eller min mor som holdt på med psykisk terror i alle år. Så gikk vi til familierådgiver på mitt initiativ da jeg var 13, og der kunne hun fortelle at hun aldri hadde sagt noe stygt til meg. Og hadde hun det så var det fordi hun var full, og da teller det ikke. Begge var alkoholikere. Tror det blir helt umulig å prøve å forstå seg på sånne mennesker. Eller sitte å vente på en unnskyldning. For de klarer faktisk ikke å se sine egne feil. Anonymous poster hash: f109a...3d5 Stakkars deg 😞 grusomt det du har opplevd Anonymous poster hash: b2436...dbb
mamma_bergen Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Men de fleste psykopater ser jo ikke det de gjør galt, og det de gjør galt er jo noen andre sin feil. Ikke deres. De er jo smarte, flotte, fantastiske mennesker. Jeg har selv vokst opp med 2 gale foreldre, om de var psykopater vet jeg ikke. Men min far misbrukte meg fra jeg var 3-8 år, voldtok meg jevnlig fra jeg var 6 år. Da jeg var rundt 12, var det en sak om det på nyhetene, da satt han og la ut om hvor grusomt det var, og kunne ikke fatte hvordan noen kunne gjøre sånt mot et barn. Eller min mor som holdt på med psykisk terror i alle år. Så gikk vi til familierådgiver på mitt initiativ da jeg var 13, og der kunne hun fortelle at hun aldri hadde sagt noe stygt til meg. Og hadde hun det så var det fordi hun var full, og da teller det ikke. Begge var alkoholikere. Tror det blir helt umulig å prøve å forstå seg på sånne mennesker. Eller sitte å vente på en unnskyldning. For de klarer faktisk ikke å se sine egne feil. Anonymous poster hash: f109a...3d5 Jeg vil bare gi deg en klem!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Og etter å ha lest meg gjennom dette 'brevet" med tårevåte øyne skjønte jeg nettopp at jeg og har vært utsatt for en psykopat... Godt og vondt på en gang. Nå er jeg ikke lenger i tvil. Anonymous poster hash: 60273...f5d
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Min x kom for å besøke barnet sitt for første gang på 6 mnd etter at han hadde vært "sporløst borte", og brukte mesteparten av tiden på å snakke om en kompis av han som ikke tok ansvar for barnet sitt og ikke bidro økonomisk. Hvor forferdelig og hårreisende det var... Anonymous poster hash: 2a738...8a2
Maud Skrevet 12. oktober 2014 #9 Skrevet 12. oktober 2014 Det er jo ofte sånn det er - i den gales øyne gjør han selv ikke noe galt. Da ville han vel ikke gjort det?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #10 Skrevet 12. oktober 2014 Har også eksempler på dobbeltmoral fra Facebook her: 1. Ei som har ligget med flere gifte menn og prøvd å bli gravid med to av dem, for å splitte familiene deres og bevise for seg selv og andre at hun var bedre enn de kjedelige konene deres - skrev om trofasthet, tillit og medmenneskelighet. 2. Ei som ble ufør ved å jukse har nå postet flere innlegg om hvor fælt reformen med uføre er. Dama baker hver dag, går toppturer 4 ganger i uka, trener, vasker hus for andre og er på dugnad mange ganger i løpet av en måned. Hun har absolutt arbeidskapasitet. 3. En som ikke har sett barna sine på 3 år av eget tiltak skrev om at uansvarlige fedre burde brenne i helvete... kanskje han fryser? Anonymous poster hash: 9e0ef...795
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #11 Skrevet 12. oktober 2014 Og etter å ha lest meg gjennom dette 'brevet" med tårevåte øyne skjønte jeg nettopp at jeg og har vært utsatt for en psykopat... Godt og vondt på en gang. Nå er jeg ikke lenger i tvil. Anonymous poster hash: 60273...f5d Det er ikke DEG det er noe gale med, det er HAN!!! Jeg sliter enda etter over 4 år med å ikke ta skyld i oppførselen hans Anonymous poster hash: b2436...dbb
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #12 Skrevet 12. oktober 2014 Begynner navnet hans på R? Har lagt merke til noe tilsvarende på min Facebook... Anonymous poster hash: 0a3e4...674
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #13 Skrevet 12. oktober 2014 Og etter å ha lest meg gjennom dette 'brevet" med tårevåte øyne skjønte jeg nettopp at jeg og har vært utsatt for en psykopat... Godt og vondt på en gang. Nå er jeg ikke lenger i tvil. Anonymous poster hash: 60273...f5d Det er ikke DEG det er noe gale med, det er HAN!!! Jeg sliter enda etter over 4 år med å ikke ta skyld i oppførselen hansAnonymous poster hash: b2436...dbb Tusen takk. Det her var en vekker og skikkelig tøff lesning merker jeg. Anonymous poster hash: 60273...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå