Gå til innhold

At de ikke skjønner hvor dumt det ser ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treningstights er ment å brukes til trening, og vil aldri se bra ut kombinert med støvletter, parkas og skinnveske.

Tok fly med en ung dame hjem fra utlandet for noen dager siden.

Converse, 2xu tights (2 str for trang, og fyllstendig gjennomsiktig) , pen genser, tjukk vinterjakke og veske.

Grøss. Folk kler på seg mye rart altså, men om man har brukt opp alle pengene på dyr tights og må flashe den hele tiden blir det litt pinlig.

Anonymous poster hash: 37bfb...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he er visst det som er populært nå, jeg ser ofte det samme. Men ser jo helt latterlig ut

Anonymous poster hash: f2cf8...570

Skrevet

Ser også dette. Ser utrolig dumt ut.

Anonymous poster hash: a03f4...029
Skrevet

Jeg tror det er en av de tingene disse jentene/damene vil se tilbake på og tenke ''herregud! Gikk jeg slik! Haha :laugh: ''

Synes det hele er ganske uskyldig, og de vet nok innerst inne at det er helt på trynet - det er bare at alle gjlr det jo, og da er det greit :)

Det er nok en ''mote'' fase som vil gå over etterhvert :fnise:

Anonymous poster hash: 96031...dcb
Skrevet

Hehe. Jeg jobber med ei som kun går i sånne treningstights. :/ har aldri sett henne i vanlig bukse! (Hun trener aldri haha)

Anonymous poster hash: 22b3f...ebd

Skrevet

Off ja, mye av det i byen jeg bor i også.... får skikkelig flashback til 90-tallet hvor alle skulle ha adidas bukser i treningsstoff med de tre stripene på siden. Formløse treningsbukser uten strikk på ankelen. Jeg kan i alle fall unnskylde meg med at jeg var 11-12 år da, de som bruker treningstights nå er jo store ungdommer og voksne!

Anonymous poster hash: f10c8...737
Skrevet

Jeg tenker at det er et typisk ungdomsfenomen og er det noe som ikke kjennetegner den gruppen er det vel stil og klasse :) det viktige er å ikke skille seg ut, så kommer stilsansen sånn etterhvert.

Jeg har bilder av meg selv i høyvannsbukse (mor måtte legge de opp for de skulle være KORTE) med hvite tennissokker med rød og blå stripe og seilersko. Pluss på puddelfrisyre og Ball-genser så har du uniformen på sen åttitall. Ikke særlig stilig mao, men jeg tør påstå at jeg er ganske ok i klærne nå.

Så det er nok håp for 2xu-generasjonen også :P

Skrevet

Sett det selv. Har tenkt de bare er på vei til/fra trening jeg.

De bruker det som vanlig bukse altså?

Anonymous poster hash: 502d7...b87

Skrevet

Jeg tenker at det er et typisk ungdomsfenomen og er det noe som ikke kjennetegner den gruppen er det vel stil og klasse :) det viktige er å ikke skille seg ut, så kommer stilsansen sånn etterhvert.

Jeg har bilder av meg selv i høyvannsbukse (mor måtte legge de opp for de skulle være KORTE) med hvite tennissokker med rød og blå stripe og seilersko. Pluss på puddelfrisyre og Ball-genser så har du uniformen på sen åttitall. Ikke særlig stilig mao, men jeg tør påstå at jeg er ganske ok i klærne nå.

Der innså jeg at vi er på samme alder og at du er mye yngre enn inspirasjonen til ditt nick;)

Dette bildet har nemlig jeg også, dog uten puddelsveisen jeg ikke fikk til.

Det gikk seg til her og (håper jeg) så det er nok håp:)

Skrevet

Der innså jeg at vi er på samme alder og at du er mye yngre enn inspirasjonen til ditt nick;)

Dette bildet har nemlig jeg også, dog uten puddelsveisen jeg ikke fikk til.

Det gikk seg til her og (håper jeg) så det er nok håp:)

Vi var da kjempefine i den habitten!

Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg da. Jeg er selv student, og vet du hvor deilig det er å gå i disse tightsene? Er jo som kosebukser. Ikke ofte jeg går i de utenom trening. Men i verste eksamensperiode, hvor eneste som er i hodet er lesing, så blir de nok brukt oftere enn ellers.

Anonymous poster hash: 2f756...28b
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Uups... Flashback...

Skrevet

Haha, jeg så også omtrent sånn ut :D .

Ikke glem at buksene hadde HØYT liv, og skulle snurpes skikkelig sammen med et smalt belte, gjerne et som var lagt to ganger rundt livet. Også var de romslige over rumpe og hofter og smalnet skikkelig av ned mot leggen.

Greit at den perioden er over egentlig...

Skrevet

At det ser dumt ut er jo din personlige mening, hi, det betyr ikke at det er en slags sannhet alle mennesker skal forholde seg til! Skjønner du det?

Håper du ikke tror at du er en vandrende fasit ;)

Anonymous poster hash: 9bb5d...574

Skrevet

Hehe. Tenker tidlig 90-tallet.

Da gikk vi i type 'ridebukser' i store fjellsko eller støvletter og stor jakke over.

For ikke snakke om trenden sykkelbukse og dressjakke (!). Det hadde jeg på meg på 18 årsdagen min:-)

Skrevet

Jeg foretrekker selv noe behagelig når jeg skal fly langt. Ikke mine trangeste bukser på fly, nei takk! Jeg ville nok ikke valgt ei treningsbukse dog, men kanskje hun ville ha det behagelig rett og slett?

Skrevet

haha, jeg har tenkt at de jentene er på vei til/fra trening!!  :fnise:

Anonymous poster hash: 643a9...1af
Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg da. Jeg er selv student, og vet du hvor deilig det er å gå i disse tightsene? Er jo som kosebukser. Ikke ofte jeg går i de utenom trening. Men i verste eksamensperiode, hvor eneste som er i hodet er lesing, så blir de nok brukt oftere enn ellers.

Jeg synes pysjbuksa mi er behagelig også, men det betyr ikke at jeg går rundt i den sammen mef tilbehør som kræsjer fullstendig.

Skrevet

Kompresjons tights deilig å gå i? Jo, jo... Hver sin smak må jeg si...

Hadde det vært en baggy joggebukse eller lignende så hadde jeg skjønt resonnementet. Men, ikke med en kompresjonstights som 2xu er...

Anonymous poster hash: 598a0...68a

Skrevet

Kan man ikke bare gå i vanlige tights?

Anonymous poster hash: 456f7...98f
Skrevet

Kan man ikke bare gå i vanlige tights?

Anonymous poster hash: 456f7...98f

Ja ikke sant. Men de koster jo ikke like mye, og da er det ikke noen som ser at man har råd til 1000 kr tights....

Skrevet

Treningstights er ment å brukes til trening, og vil aldri se bra ut kombinert med støvletter, parkas og skinnveske.

Converse, 2xu tights (2 str for trang, og fyllstendig gjennomsiktig) , pen genser, tjukk vinterjakke og veske.

Grøss. Folk kler på seg mye rart altså, men om man har brukt opp alle pengene på dyr tights og må flashe den hele tiden blir det litt pinlig.

Kompresjonsthigts på fly er jo ikke dumt.. 

Skrevet

Mmmm... Husker trenden med bukse med skjørt over, store klumpete Buffalo-sko og Airwalk genser.

Skrevet

Kompresjonsthigts på fly er jo ikke dumt.. 

Nei, men da kan du ha noe over ræva som skjørt, lang genser og lignende. Man trenger ikke å flashe rumpeballene overalt, uansett hvor fin og trent du er. Har ei italiensk venninne, og hun grøsser over hvor lite moteforståelse de fleste norske kvinner har. Ingen egne meninger, de går i det som venninner går i, eller det som er hipt på TV. De fleste unge jenter til dags går med full krigssminke og baggy joggebukse og Converse sko.

Anonymous poster hash: 6e4e7...2b4

Skrevet

Mulig det var det siste rene klærne hun hadde igjen? Eller det som tok minst plass i kofferten ??

Nei Gud folk får da gå med det de vil! Anser ikke meg selv som noe vandrende moteshow, og går stortsett i behagelige klær!

Anonymous poster hash: a9545...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...