cecilies mamma Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Har nett funnet ut jeg er gravid igjen, det har gått galt så mange ganger. Sist gang endte jeg opp med svangerskap utenfor livmoren. Tok lang tid Før jeg fikk hjelp. Jeg vet jeg er så ødelagt innvendig at de fjerner livmor om dette går bra eller ikke. Nå kjenner jeg smerter ikke magen og kan ikke huske om det skal Være slik ..men har helleristninger aldri hatt en liten som hopper på magen mens jeg er gravid helleristninger. .
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Prøv alt du kan å tenke at DENNE gangen kan det gå bra. Fosteret i magen har godt av at du ikke stresser... Vet det er vanskeig 😔 spiren har festet seg og det et et GODT tegn Kjenner ei kollega som mistet mange.. Men nå siste gang -satt den som et skudd. Fødte sist uke. Positive tanker her i fra!! 💜 prøv å glede deg over at du nå er gravid 😂 Anonymous poster hash: 65bbe...751
cecilies mamma Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg svevde i skyene i går, og dalte ned i natt. Det må gå bra denne gangen, får ikke flere sjanser. . Men det har vert så mye de tre siste årene: ma, svangerskap forgiftning, haste keisersnitt, gravid utenfor livmoren, mistet mye blod og slitt lenge.. Skal prøve ikke kverne for mye på det som har vert, men blir vanskelig slappe av Før jeg vet alt er bra der inne ☺
Pengetreet Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg krysser fingrene for at det lykkes for deg denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå