Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Midt i et veldig vanskelig brudd. Hundretusener i kredittgjeld bak ryggen min og damer i fleng. Når blir det bedre? Fortalte det til ungene i går. Altså at vi ikke passer sammen mer. Mer trenger de ikke å vite. Jeg har det så fryktelig vondt. Anonymous poster hash: 427fe...82c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Sender deg en klem <3 Anonymous poster hash: 09a9f...1a0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Gi det litt tid til å få det på avstand. Jeg kastet eksen ut her i september i fjor. Oppdaget at han hadde påført meg betalingsanmerkninger. Beste jeg gjorde var å få bort han. Ting blir bedre bare ting faller på plass med omsorg og nytt hjem for den som må flytte. Gir deg en klem. Du er tøff. Anonymous poster hash: cc5a6...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå