Gå til innhold

Dere som har opplevd skilsmisse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Midt i et veldig vanskelig brudd. Hundretusener i kredittgjeld bak ryggen min og damer i fleng.

Når blir det bedre?

Fortalte det til ungene i går. Altså at vi ikke passer sammen mer. Mer trenger de ikke å vite. Jeg har det så fryktelig vondt.

 

Anonymous poster hash: 427fe...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en klem <3

 

Anonymous poster hash: 09a9f...1a0

Skrevet

Gi det litt tid til å få det på avstand.

Jeg kastet eksen ut her i september i fjor.

Oppdaget at han hadde påført meg betalingsanmerkninger. Beste jeg gjorde var å få bort han. Ting blir bedre bare ting faller på plass med omsorg og nytt hjem for den som må flytte.

 

Gir deg en klem. Du er tøff.

 

Anonymous poster hash: cc5a6...872

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...